BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 3, 2011

Alif Ba Ta Dunia Ku - awie -








Pabila ku rindu
Hiaskan diriku

Ku melawan cintaku



Pabila ku jemu
Pejamkan mataku
Ku masuk ke alam khayalku



Alif,ba,ta duniaku
Siapa yang tahu
Apakah di dadaku ini



Ku, ku, I, I, I
Hanya ku seorang
Yang tahu pergolakan
Mindaku



Kau, kau, you, you, you
tak mungkin boleh tahu
selagi ku tak cerita



Hentikanlah
Marah, marah
Dunia
Takkan berubah
Dengan amok
Dan amarahmu itu
Sedarlah
Kawanku



Aa, aa, ih, ih, uu, uu,
Tak depan, bawah, atas
tiga cara saja
Membacanya



Oh, oh
Jangan ternganga
Uh... uh...
sedihnya
Kalau kau masih
Belum belajar ( 3X )
Kawanku



Cintaku
Cintamu
Cinta
Cinta kita satu/sama
Hidup ini
Akan mudah
Kalau mimpi
Kita sama


ni salah satu fav song aku... pada aku lagu nih banyak maksud tersirat yang perlu korung kupas sendiri. lirik dia pun lebih kurang sama dengan apa yang aku rasa.

pada aku memang orang lain tak akan boleh tahu apa yang kita rasa...jika mereka sendiri tidak tahu apa yang  dialami oleh diri kita. ataw mereka sendiri x pernah rasa apa yang kita rasa.mereka cuma tidak tahu.

entah kenapa ia macam jadi salah satu prinsip aku....maybe ?? !! aku susah nak cerita prob aku dekat orang lain pasal aku rasa xakan ada sorang pon akan paham apa yang aku rasa....dah lar pulak aku ni bukan good storry-teller.... so kekadang kalu aku nak cerita sesuatu tuh.....macam x sampai jer....dan aku betul2 x puas hati kalu macam tuh.

so aku raser disebabkan kelemahan aku nak bercerita sebab tu lah lahirnya shinichi aka belog chumel aku nih hahaha.....kat sini aku buleh tulis apa yang aku rasa...aku buleh luahkan apa yang terpendam....dan aku buleh cerita apa cerita yang aku tak mampu nak ceritakan dekat orang lain.......

eronik sangat x weh ??



0 contengan: