BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 8, 2011

L motor boleh bawa penumpang ???



aigoooo.......hahaha....hari nih aku telah berjaya melepaskan diri dari saat2 nak amik lesen L *motor je pon* ahakz hahaha....hmm...asal lar aku tak amik lesen moto dengan kereta sekali kan hari tuh....aigooo...

tapi betul weh berkenaan ngan status kat atas dalam facebook nih...mula2 aku pon cayaer gak...last2 dia buleh pulak lawak hampeh....hehehe...harem btol....tapi takpe.....aku suka hahaha....

sebab aku dah ada lesen kereta so......tak payah dah nak amik undang2....terus ceramah 3 jam kot....tapi sebaik tak buhsen pasal cikgu tu besh hihi.....

actually cikgu tu jugaklah yang ajar aku time amik lesen kereta hari tuh...ALHAMDULLILAH.....sebaik sekali jer huhuhu......

tapi kan....tadi asyik malu jer...aduh !!!! KENAPA AKU NIH INSAN YANG SUKA SANGAT NAK MEMALUKAN DIRI SENDIRI EK ?? huhuhu

hilang ingatan....hilang ingatan...cepat lupakan...huhu...

0 contengan: