BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 5, 2011

cerita kedai makan

ini ashraf muslim...

.
.
.
.
.
*ada kaitan ke ??*


maybe before ni asyik pengguna aka customer jer yang pandai nak repot kan...tapi skang ni ha !! ni !! tuan tak berapa nak tuan aka penjual nak pulak mengomen hahahaha*gelak orang kaya*

salunyer biler time cuti2 sem camni aku lah yang memang jadi mangsa omma aku untuk tolong dia kat kedai makan dia.......aku aser sotat aku tadika kot aku memang dah salu kena bawak ngan omma aku gi kedai tuh.....biler aku dah pandai sikit mak aku salu soh tulong dia kat kedai...

so memang banyak ragam dan macam2 orang aku pernah jumpa...*tapi tu lah asal aku x penah nak terserempak ngan asyraf muslim ke...faizal tahir ke hmmm..*..back to the subject...

sekarang baru aku nak cerita...*berapa punya panjang daa intro dia....-.-"*

ada satu hari tuh...kira time tu ada lar baru 2 hari since aku cuti sem..kerja kat kedai makan kan...tetiber tengah aku dok tercongok tunggu customer datang adalah seketol customer datang nak beli makanan...*takkan nak beli tayar kot an ?*......pastuh dia order air teh..

tym tuh dekat pukul 2pm taw...aku pon dengan penuh budi bicara memenuhi piawai seorang pekerja yang layak mendapat anugerah paling cemerlang teros ke dapur dan membuat air seperti yang diminta.....siap jer teh ais yang aku buat tuh teros aku hantar ke depan.....

tetiber.....sambil tersenyum2 power rangers

"eh.....sapa mintak air teh ais nih...saya biasa teh panas...tak pernah minum ais"

aku pun dengan tersenyum2 ala2 teletubies teros mengambil air tersebut dan gantikan dengar air teh panaz kebiasaan dia tuh....

WHAT THE HACK !!!!

muka memang manis beb tapi dalam hati.....

"apa punya bangang lar pak cik nih.......dah lar muka ala2 DDR...mana lar aku taw air biasa kau tuh..skarng kan dah petang..salu kalu orang mintak teh tuh maknanya teh ais lar.....buleh pulak main biasa2...apa kau ingat kau ashraf muslim ke feymesnye yang sampai aku leh taw ko biasa minum apa....ewah2...ashraf muslim yang feymes tuh pon aku tak penah amik taw dia biasa minum air apa.....asbestos sungguh uncle nih....grrrr"

hah !! korang aser tak apa yang aku aser ??? tapi aku juz bani komen dalam hati jer....yelah.....customer kan....lagi tua dari aku plak tuh....so aku senyum jer lah huhu.....tapi jangan dia buat lagi udah.....maunyer aku jadi otromen fire cukup2 hakhak...

0 contengan: