BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 11, 2010



want i want to say 2day??....nothing?!!hoho....nmpaknya msim bz akn bermula ecehh....part2 ny ader mcm sub...huhu...tmbah ak tlh dscaredkan bahwa bel part 2 sush ngee....collapase aku ini musim haha...erm..miz my clanz like org gilak!!!!1 ari ti bler ader tym aku cer ragam-garam bebudak ny haha.....ALAMAK!!!esok ak ader claz ngan miss muna huhu..agk seram ala2 pejuang serbia huhu...aku x wat revision ag ny mampos aku nak jawb esok da r muker aku ny dah dipakukan statik je kne dok dpan...mmg r elok probnyer pykit gabra+pakinson ak ny sker sgt menyerang x kena mase...watever yok...
 tadi ader perjumpaan kelab futsal ladis jer....bwu sem ny ak bru pat join..sem lpas x berkesempatan huuhu..aku mmg teringin gler nak men benda alah ny dri dlu ag tapi tu r...don't have chance yet...but now...da ada...sprti yg djgka(ceh mngalahkn ejen FBI lak ak) ahli2 dy b4 ny mmg 'gagah perkasa' haha....bkn gagah aper but luaran nmpak ganaz dowh...tetambah player dorng..teringin nak join tapi aku ny lemah lmbot orngya(ahakz..xyah nak tpu la D klo lmbut mengalahkn kayu jati tu bkn lmbut namnya hahaa)...ntah r..aku aser kalo ak ny kureng pndidikn agam gerenti ngan aku2 sekli cam boy2...huhu....MASYA ALLAH mintak dijauhkan..........nasib baik ALLAH still sygkan aku ag....
erm...mata gua da kuyu mrngalahkan puyu fish...
*hope tomorrow will be more better than yesterday and today....D chaiyok!!!fighting!!!aja!!!!aku nak g oversea...pray 4 me....insya allah....aku pasti boleh!!!don't be scared with anyone....no more scare...no more prob...jz be urself....peace...

0 contengan: