BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 30, 2011

I'm going home

Assalamualaikum.....

welcome back senpai !! 
hohhoho



Oh, well I'm going home, back to the place where I belong
And where your love has always been enough for me

I'm not running from, no, I think you got me all wrong

I don't regret this life I chose for me

But these places and these faces are getting old

I said these places and these faces are getting old

So I'm going home, I'm going home

yah !! finally aku akhirnya berjaya balik ke rumah setelah berhempas puplas
menjelajah ke seluruh pelusok kiil hehehe...
penat ??? usah cakap beb !!!
*aser nak pergi pusat mengurut plak...hmmm..*

hahaha...bajet ader wet !!!

itu jer nak cer.....hahaha...

tapi entry lepas nih aku nak cer macam2..
pasal apa yang berlaku sepanjang tempoh aku kat sana contohnyer..

perjalanan yang jaooooh..

cubaan survey lappy..

dilema lappy yg maner...

kepenatan..

jumpa kawan2 lama...

TIMES SQUARE

lappy baru

camera baru....




ok lah nak rehat....





penat beb huhu.....

0 contengan: