BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

lagho!!!!

waa!!!
aku semakin lagho nih huhu....
dulu lagho ngan facebok...
lar ni lagho ngan blog pulek..
ngee....


disaster tol!!!
tapi best gak kekadang..
sebab at least aku ader gak benda nak buat.....
benda yang aku suka....

cayunk shinichi!!!!

hahaha......
ni tengah sibUk lagi dok belek2 information tentang lappy..
aku ni kan...
yok-yok jer survey....
satgi beli nyer x...
hoho..

hee......jangan gitu....
penat aku mengorbankan jiwa,raga dan bakul2nyer sekali 
nak survey benda2 alah ni...
ni nak wat finance pon x sempat nih...
walhal nak esok ngee....

oh esemen!!alangkah bahagia jika kau tiada....
huhuhu....

da lar calculate xder..
eraser gone!!!
argh!!!!
difficult betol!!!!
xper senpai....


demi mencapai DL sem nih......
KAU HARUS BERUSAHA!!!!
GO!!GO!!!HWAITING!!!






0 contengan: