BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 3, 2011

nickname baru!!!!!

ehemmm...*testing mic*
dengan ini saya memegang cop mohor2 diraja(planet namik)
telah diberi kepercayaan*actually dirampas secara keras ala2 sipot melepaskan kentutnya*
dengan ini.....
merasmikan bahawa nama lain DROP. THE. SUBJECT
adalah SHINICHI!!!
hahaha...actually aku namakan SHINCHI sebab
dia leh jadi boyfren ak hahaha
*sian single-mingle agi =( 
huhu...

nak taw x mana aku dapat nama ini??
tapi aku aser sape yang peminat anime tuh mesti taw..an ??
ye ah...sapa x kenal watak utama komik AOYAMA AGOSHO tu...
SHINICHI KUDO @ CONAN EDOGAWA....

nama dia ada 2 sebab shinchi kena racun by ubat aptx(....)
*apatah ntah nama ubat dy*
then sebab tu tukar nama conan
supaya org yg racun shinichi tu yakni orang gelap
x bunuh dia bila dorang dapat taw
yg shinichi idop lagi hoho...
 clear an???

nway aku nak teruskan utk mentouchup
shinichi kesayangan ak hoho....
lurve u bebeh...miaowww...
*kucinggataliat2*

0 contengan: