BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 26, 2011

saya+suka+sibukan+diri

yuhuuu...hahahaa......*giler ap??*


ok hari ni memang dasat sampai naik juling mata aku nak upgrade blog nih *cam bese jer?!*




hari ini aku mengumumkan aser aser puas hati plus lega ala2 unta melepaskan hajatnya di padang pasir yakni tumpuk2 taik unta....kata sudin....*tetber agi!!!k drop the subject*


ader 3  benda yang aku teringin gler nak buat akhirnya menjadi ngee...


  • sebab dah tukar templates *even ader cam girlish sket tapi kire pass lar tuh ho*

  • sebaik dapat tukar background dy....yg asal bunga2 sangat hihi...tapi yg ni lurve2 plak...ahh...halal jer lah..da itu pilihan paling terbaik.....dari aku amik yg banyak sangat deco dy baik aku amik yg simple mimple jer huhu..

  • yang ni paling aku suka...aku dah reti wat shoutmix  tuh supaya menyuruk!!!hahahaha    .....bler dah siap bangga gler tapi tulah xder sapa pulak nak hye2 bye2 ngan aku ngee.....ker nak aku bagi sugar2 kat sumer blogger supaya chat ngan aku hahahah...desperate gler ke hapa minah nih???

  • hahaha...yg nih pon aku suka gak...aku leh letak tab follower yg bahagian cam x nmpak seket yakni bawah sekali..hahaha...macam ader jer follower jer gaya aku hohoho
hahaha....ini aku punyer angan-angin....hihihi

0 contengan: