BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

lega beb !!!!

weh shinichi ko taw x kan en3 before ni aku cer pasal test finance kan ???
 hah !! result dia dah dapat dah hari nih.....
cuba teka aku kantoi ke x ??
jawab dia........




dup!!


dap!!


dup!!!


dap!!!







TAK!!!!

horeeyyyy!!!!

alhamdulillah!!

syoknyer!!!!!


huhu..what da relief*btol k ayat ni??*
cer dia macam ni...
mula2 madam masuk n lecture cam biasa...
pastuh aku anta surat MC n  pastu kena tulis surat plak..
pastu hah......mula2 dia cakap yang dia dapat detect beberapa orang yang tiru..
time tuh memang dah agak cuak kot !!!
cemas bhai huhu.....
*biasalah orang dah wat salah an*

pastuh dia gtaw ader mark yg paling lowest 
n dia gak ada nagging sket pasal yg banyak lowest tu x datang kelas...
pastuh baru dia pangggil nama yang kunun2 niru tuh huhu..
CUAK!!!CEMAS!!!GERUN!!!

pastuh dia kata...
"4 orang ni sila ke depan"
fuh!!!! kus nyaris nama aku xder huhu...
tapi kalo aku kena panggil memang aku admit sumer salah aku la an..
sian plak kemey x pepasal terlibat huhu..
tapi tulah dah dia x cakap paper aku pon...
hepy je lah kan.....
hahaha......bahagia~~~~

*contoh muka2 bahagi ek kawan2......^_*





hihi.....

0 contengan: