BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 16, 2011

the power word of 'terima kasih'

hah!!!
gua cakap betul weh...korunk pernah raser x??
kehebatan nya bila kita cakap terima kasih dekat orang...

nak taw x cer dia camner ??

cer citer...cer citer.....

hahaha

 tengah hari tadi aku baru balik dari tandas...
pastuh ader lar aunt cleaner tengah sapu sampah kat depan bilik
*actually segan gak r kat aunt tu sbb  kotor giler huhu*

pastuh aku cakap r ...

"terima kasih mcik"

dipluskan dengan muka yang manis ala2 lolipop !!!
hahaha....

then bila aku keluar bilik nak amik wuduk...
tetiber aku tengok....
kasut2 kitorang yang berterabur cam lipas tertelan badak tuh

KEMAS RAPI !!!!

macam ni ha.....


kemas kan ??? hahaha

pastuh aku tengok lar kat bilik lain kot aunt tu kemaskan sekali.....

sekali....

jeng...

jeng..

 jeng.....


ha !!! amacam ???
 x kemas kan ??

aunt tuh kemaskan kasut kitorang jer..
*jangan jelez haha*


itulah aku kata tadi

da power word of terima kasih hahaha...

anyway tanQ ombasan sebab sudi susun kasot2 kitorg hahaa

datang lagi ek hihi..><



p/s>>>baru abis test law tadi bahagia giler macam dah abis final jer huhu.....tapi tadi try jeling2 gak tapi x dapat ...dH lar esey x ingat huhu..boleh pulak dalam banyak2 yang aku hape benda yang x hape pulak yg kuar salu camtuh huhu.....BTW..... test tadi mmg spnohnyer atas usaha sendri hoho...cyaiyok senpai!!!!!bahagia~~~

alamak esok nak kena wat research pr kat sp inn plak huhu...gambatte !!! senpai !!!! hehehehe....

0 contengan: