BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 22, 2011

when sumone who never been crying become ' si cengeng"


huhu..sakarstik x tajuk ni ??
actually xdelah xpenah crying langsung tapi
kalu nak ikot purata dalam setahun adalah dalam 10 kali kot

entahlah....
aku pon x ingat sangat bila kali terakhir aku nangeh huhu....
korung ingat x kali terakhir korung nangis ??

sebab aku is the person who love to be tough in front people...
for me.....crying means pondan !!!!
means..aku ni lemah..senang diperkotak katik....

dulu my frens have told me....

"senpai i never seen u crying ?? ko x pernah nangis ek ??"

hahaha....xkan nak nanges pon tayang 1 dunia an ??

yelah..aku x amik port pon dia cakap macam tu..
mana x nyer 5 tahun aku skolah menengah
dah berapa banyak program deraian airmata lah...
bukan cerita hindustan laar.....
memang aku x pernah nanges hohoho......
*keras hati k ??*

OK. DROP. THE. SUBJECT.

aku nak cer pasal lain nih....
pasal macam mana airmta jantan aku leh jatuh huhu
*jantan kah aku ?? ngee...ofkos nooo!!!im gal ok!!*

macam nih tadi aku gi interview insentif makanan....
huhu demi 150 sebulan tuh aku bersusah payah gler taw x !!
*kalo nak cer mau kena wat entry lain kot *

dah lar b4 aku tuh dak tu pon teroyak gak ...apadaaa
camni........intervieweer tuh ada 3 org...termasuk TP yakni timbalan pengarah..
masuk2 aku bagi salam kan..
pastu sesi interview pon bermula

*maap kami x menyediakan butiran perbualan kerana terlalu sensedye*

tapi yang pasti memang telah membuat airmata aku jatuh berderai2...
even aku dah kesat 8rtos kali...
siap gelak2 lagi nak bagi air tuh x jatuh...
tapi still nak jatuh gak....
*ntah paper*

malu giler dah lar perbuatan tuh aku wat di depan mereka 3 ketol
dan yang paling malu....dah lar ada mamat nsem(leh la tahan)
huhu..sungguh aku blushing hahaha...

overall aku aser intervieweer tu memang ok.....
senpoi gak r sebab aku leh gelak2 hahaha...
*gelak dalam airmata huhu*

tapi kalo aku ada peluang aku juz nak cakap....
aku admit memang dalam atas kertas tuh jelas terang yang aku x layak

but u juz try to be me once...n u will know...whether im qualified or not...



PEPON SENPAI !! U SHOULD NEVER GIVE UP!!
REMEMBER!!!
LIVE WELL OR LIVE HELL.....

U CHOOSE !!!!
ALLAH ALWAYS WITH U ^_^

macam naruto kun ^_^

p/s ::sebagai balasan aku tros ponteng 2 kelas pasal malam ni ader test PR n aku x hape agi huhu
tengah type pon stil nak ngalir lagi huhu..tulah jarang cry bila dah cry xleh berhenti plak huhu
damn it !!!

0 contengan: