BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 16, 2011

normal , kebiasaan , luar alam ??

huk huk....aser nyer cam cemas pulak nak memulakan penulisan ini....(walhal kalau dah naik sheikh memang tak cukup space aku mengarut ) hoho.....weh aku tanya sikit..agak2 ada tak tips macam mana nak deal ngan diz situation ??

bukan apa kadang2 aku dah rasa macam sai dari cerita naruto...yang belajar macam mana nak tahu perasaan manusia melalui buku2 sebab sai ni memang have no idea at all about human feeling...bayangkanlah nak senyum pun dia tak taw nak react time bila hahaha...well memang kadang2 aku ada gak aser macam dia....

i juz dont know how to deal with diz feeling.....macam mana nak buat ?? nak kena buat cool kah macam ryoma sama ?? ataw happy gila macam naruto ?? ke wat dunno jer ?? tapi kalu wat dunno tu nampak macam kejam sangat....macam serbia...

sebab tu lah aku tak berapa nak ambik kesah sangat kalu hari tu datang....most of that day sumtym make me sick huhu....contohnya hari ni....tapi entahlah maybe sebab perasaan aku jer kot...tapi memang dari high school aku dah perasan dan setiap kali aku akan turn out that feeling in a good ways....juz that how i deal for some sort of that feeling...

ok contohnya macam hari ni....kalu nak taw hari ni ada 3 kelas dan entah kenapa lar tiga2 lec hari ni sumer pakat2 dok bengang ngan kelas kitaorang huhu...what the hell !! tapi of kos2 la bukan sebab salah aku tapi certain people ataw lebih specific lagi dak laki !! macam aku pernah tulis kat majalah skul dulu all men ONE CENT NO USE LAR !! hoho.....maybe some of them kut....but i think more of them lar !!! payah taw nak cari laki yang budiman zaman2 kegawatan attitude ni huhu..

dan buat ke lapan ratus kali jutanya...aku nak bagitaw aku betul2 tak taw macam mana nak handle perasaan ni...dan sebab tulah aku lebih suka tido awal bila tepat jam 12 hihi....ada macam cindarella tak ??

DROP THE SUBJECT
saengilchuka hamnida to sunbae
otanjobi omedetou to senpaI
adoyaii asal lar tenet kat uitm ni macam tak ikhlas jer nak beroperasi huhu...nak cer pasal beday tapi xada mood pasal tadi aku dah create sikit punya lebar skli biler nak publish line putus dan aku terpaksa log in balik dan tetiber apa yang aku tulis dah ilang cam tuh jer...tahikanjingkurapjalanan betol cis3x !! bodo taw x !! bangang !!ilang mood lagipon dah late nih esuk ada klass...
anyway let us make tomorrow even better than today and yesterday huhu...(berlalu dengan penuh kebengganggan yang tak dapat diungkapkan dengan kata 2 malah kamus DBP pun taw taw nak describe word 4 diz feeling huhu ><
~senpai_16macho~

0 contengan: