BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 19, 2011

you better understand


"I am fighting over my inner conflict to change for good.Saya bukan 24/7 mencari solace dengan Him kalau terjadi apa-apa.Saya tak sekuat tu.No matter how hard I tried,kadangkala masih mencari solace palsu dengan My Chemical Romance dan Slipknot.Headbanger yang masih tak mati dalam diri.I tried to be good,do good.Hanya pada yang termampu dibuat.Maybe I am a Miss Goody-Two-Shoes.Or Miss Hypocrite?Or Miss Multiple Personality Disorder?Or Miss Bipolar?"


betul !! kata2 kat atas ni betul2 kena tepat dengan  batang hidung aku yang mancung ni huhu....
aku memang selalu dan sentiasa untuk berubah menjadi yang lebih baik...
menjadi muslim yang sejati.......dan sungguh aku sentiasa berlawan dengan diri aku
melawan setan...melawan nafsu.....
juga melawan setiap konflik yang asyik berlaku dalam diri aku
every minute...every second....
i try my best fighting over them
KORUNK FAHAM TAK!!!!


tapi aku belum lagi sekuat itu.....
aku tak mampu macam sesetengah orang yang boleh menahan kehendak nafsu dia..
aku tak macam sesetengah orang yang kuat untuk melawan pengaruh setan...
aku cuma belum cukup kuat..........
KORUNK FAHAM TAK !!!


aku bukannya manusia yang 24/7 mencari solace dengan HIM kalau apa2 berlaku
tak kira walau macam mana sekali pun aku cuba
 aku masih nak tenangkan hati aku dengan ketenangan2 palsu
dengan cari PINK SIMPLE PLAN BONECA dan semua lagu dalam simpanan aku
dan juga AVRIL LAVIGNE yang masih tak mati dalam diri aku
komik2 zint, conan dan ben...
anime2 conan. prince of tennis, naruto.. 
KORUNK FAHAM TAK !!!


tapi aku selalu mencuba untuk menjadi baik...
mungkin seperti seorang muslim yang seharusnya..
juga berbuat baik...
aku buat semua tu !!!!
tapi aku buat setakat yang aku mampu
setakat mana yang aku termampu untuk melakukan...
KORUNK FAHAM TAK !!!

agaknya mungkin aku ni talam dua muka kut
atau miss hipokrit
atau manusia yang ada multiple  personal disorder
yang kadang2 baik dan kadang2 jahat....


KORUNK FAHAM KE ??
APA YANG AKU RASA ??
TAPI AKU BET R...
BUKAN AKU SORANG JE YANG RASA MACAM NI....

act aku tak marah.....dan aku memang tak nak marah malah aku berterima kasih
kalau ada sesiapa yang cuba untuk memberi nasihat kepada aku...
aku ni bukan perfect sangat yang sampai tak boleh nak dengar nasihat orang..
cuma satu je aku minta....

CUMA SATU.......

TOLONG JANGAN CAKAP APA2 KALAU KORUNK TAK RASA APA YANG AKU RASA

take a bite from my plate, chew, then talk. if and only if you do not throw up first

0 contengan: