BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 29, 2011

im coming home


aku aser skang cam nak...

LARI LAJU2 KELILING KOLE NIH...




JERIT KUAT2 LEBIH KUAT DARI UNTIE LAM CER KUNGFU HUSTLE TUH



NAK GELAK HEBAT2 LEBIH HEBAT DARI GORILA YANG DAPAT BUNGA TAHEK BELUNCAS




aku mula taw....






tettt...tettt...tettt......







WAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!


PASTUH AKU NAK CAKAP KUAT2 

PASTUH LAGI ADA BANCKGROUND ALA2 SCENE KAT LAUT TUH

DAN CAKAP.....



WEH DENGAQ SINI SUMER ORANG KAMPUNG...

AKU DAH BALIK RUMAH !!!!!!

YAHUUU!!!

YABEDABEDOOOOOO!!!!

HAHAHAHAH


bahagianya~~~~~


ha biler dah balik umah nih memang best xtaw nak cakap apa lar an...

pertama-tamanya....

XYAH GI KELAS !!!! hahaha
bahagia giler ^_____________^


lepas tuh MAKAN

 x payah nak turun gi foodcourt ke....
dining ke.......sumer xpayah pasal emak kiter dah masak...
dan lagi sedap kan..kan...kan...hahaha

dan yang paling penting tak adalah duit aku mengalir laju jer hahhaa

aku shukeer lagi ^______________^

lagi kan bahagianya aku biler time cuti nih...
leh BERON9 sembilan puluh lapan jam sehari hahaha
pakai STREMYX weh laju kot hahahhaa
(riak ler pulak ish3x..)

baju pon mesin yang basuhkan....
tv pon ader..
bantal,katil, selimut bushuk pon ader hihi....

aku bahagia sekali lagi ^________________^


korunk pon mesti bahagia cam aku kan biler balik umah ???!! hahaha
*sapa tipu hilang sebelah lobang idong*

TAPI KAN YANG PALING BEST AKU XYAH NGADAP MJ HAHA

erk ??!! 

kenal tak siapakah MJ itu ??
yang pasti bukan michael jackson k...

bliu adalah MAK JAH ataw nama penuhnya.......
ntah aku malaz nak amik taw pasal orang tua tuh..
hoho....

yang penting 

AKU BAHAGIA huhu...

lepas nih nak qado tidor 10jam..
on9...88jam..
makan....5 besen
minum 6 lori tangki...
erk?!! lagi apa erk ??
hmmmm............

0 contengan: