BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 19, 2011

ini aku punyer cerita : fobia ke trauma ?

if u ready to be loved
its mean u are ready to be hurt

is that true ??
guyz...
what do u think ??

ha ha ha....
*its not funny*

aku sukakan cabaran....aku sentiasa mencari benda2 baru....teringin nak cuba benda2 yang baru....maybe tu orang kata young spirit....curiosity...semua benda pon nak cuba haha....weh siyesly....dulu aku salu berangan nak jadi....ala2 detective.....cam detektif salma, det. hadi....lima sekawan *penah bacer ke korang ni o.0?*

best kot....kekadang aku teringin nak hiking....tak kisahlar...join je maner2 club pastu gi meredah gunung ganag nun........tak pon bugee jump *betul ke camni sebutannyer ??*....teringin sebab cam best gler pastu adventures habis hoho.... 

kekadang plak aku berangan jadik superhero....haha.....ini memang tak buleh blah...banyak sangat tengok cer keluang man lar ni......kunun nak menegakkan keadilan sambil pakai mask/suit buatan sendiri tapi.aku ni silat pon tak tahu....buat nyer penjenayah tu hentak aku.....mana ler aku nak belasahnya....dah le lari pon tak berapa nak kilat huhu...

cuba korang tengok skang ni ?? ramai orang dok suka nak melalak...menari...belakun dan macam2 lagi.....ha !! kalau nak tahu aku penah berangan gak tu.....kunun2 nak jadi penari la....ceh ?!! podacitt !! badan pon da serupa skeleton ada hati nak menari...memang sah kena gelak je lah........belakun plak ?? haha...aku end up ngan wat vid sendiri...tapi tak delah belakun just ngomel2 yang bukan2 jer....untuk suka2....cam tagline mag. bintang....untuk kita2 je...hoho..
dan last skalik melalak....yang ni memang lar....orang lain nak menyanyi dia pon nak nyebok gak*ditujukan khas utk diri sendiri..toinkk*......klu dulu kemain malu..tapi skang ni..aku aser akak yang jaga kaunter pusat karok tu mesti dah jemu nak dengor sore katak aku hahaha....padan muka dia...sapa soh wat pusat kat cs tu...kan aku dah serbu....

*tapi kawan2 aku ader cakap sore aku sedap gak ahakzz !! tu deme yang kabo ek..teman tak tak tahu menahu..agaknyer berkat dok melalak dalm jamban le kot hihihi*

ha....see ??!! itu belum aku cerita lagi bab2 kat skul....memang aku suka mencabar diri...*kekadang aku mushkil ni mencabar diri ke memperbodohkan diri ?? ngeee *..tak adalah..klu kat skul dulu aku suka wat experimen..kalu aku tak gi prep aini apa akan jadi ?? kalu sodom plak ada kantoi tak ?? ok tak kalu aku tak buat homework addmath yang cikgu dia memang terkenal ngan gelaran singa betina ?? ke kalau aku tuang kelas waktu sciene yang aku memang anti cikgu dia sebab dia warden yang paling tak munasabah penah aku jumpa ?? 
huhu....aku tahu sapa yang baca ni mesti cakap...eleh tak ader lar killer sangat..aku lagi dahsat dari ko senpai.....btw....itu cerita ko....tapi dalam ini entry ini kisah aku. OK ?!! yelah..apalah sangat kalu budak sekolah agama kat asrama penuh yang siap pakai tudung labuh+stoking+baju kurung 24/7 wat kerja2 cam aku ni...aper barrrrang hoho....

tu belum bab teringin nak lari umah lar *ini zaman jahiliah aku memang bangang habis lar tyme ni *..
bukan aper juz teringin nak tengok aku ni jadi orang ke jadi hewan huhu....pastu tiber2 teringin nak xcident lar*ni lagi bangang punye pemikiran* hoho...dulu jer..skang dah tak....gila aper ?!! dosa besar hukumnya !! aku tak nak masuk neraka ngee.......ALLAH MAHA PENGAMPUN...

ha...e2lah sedikit sebanyak benda2 yang mencabar le kununnyer hoho....aku tak kisah......buat lar apapon...tapi ada satu bab yang aku tak berani nak cabar...ianya soal HATI......

ada orang pernah tanya aku ?? ko ni hati kering k ?? tak ada perasaan ek ?? kekadang tu dorang siap kata aku ni lesbian agi...eeiiiiiii.......tulung sikit aku straight ok !! walau aku tak penah nak terjebak bab bercintan cintun ni...tak penah nak minat/usha mana2 senior....itu tak bermakna aku suka kaum sejenis ok......

aku bukan apa....aku buat semua tu juz utk protect hati aku.....yelah.....tangan kalu kena rotan ap lah sangat...setakat malu berdiri kat depan budak2 junior sambil ketuk ketampi pon apalah sangat...ilang duit 5oo kunun2 nak testing benda baru pon aku tak kisah lagi.....tapi kalau nak dibandingkan dengan hati yang akan terluka....siyesly...aku memang tak berani nak amik risiko...

ala memang lar dorang kata...setakat main2 jer...ala cinta monyet...at least kalu orang tanya...ko penah kapel ? tak ade lah ko malu sangat nak jawab tak penah...kunun2 macam tak laku plak....
aah...ye sangat le tu....aku ni maner nak reti main2 kalu dah masuk bab hati ni......buatnyer kalu dah jatuh betul2....pastu kena dump...arghhh.......tak sanggup eden....huhu.....

0 contengan: