BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 20, 2011

EXAM datang lagik !! macam tora datang lagik huhu

perghhh !!! lamer seh tak update n3 huhu...disebabkan kenkangan masa an intenet memang tak dapek lar den nak menolongnyer huhuhu.....

skang ni da masuk tyme exam....baru semalam aku lepas wat exam eco...lepas satu paper dahh...fuhh..tapi aku jawab merepek gilerrr kot huhu..cuaknyer...cmner lar result aku sok huhu....tapi yang geram nyer kawan2 aku suker le plak bincang jawapan...dah ler aku banyak salah huhu...apa buleh buat dah terkeluar awal...sejuk tahap giga kot dewan besar tu...kebas2 jari jemari beta....memang dah tak buleh tahan dah nak duk lamer2...bukan takat jari ngan otak2 pon naik beku ngee...

2nd paper-ob le pulak..tak tahu ler cmner bentuk soklan dia..hope dorang bagi yag senang2 jer
tapi aku dok cuak kat fin huhu..cmner ler aku nak tempoh ni huhu.....

aja2 fighting !!!!

0 contengan: