BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 31, 2011

selamat tahun baru 2012

assalamualaikum...
ececece...sopan plak nak mula entry kali ni kan...
dah insaf ke ??

huhuhu...

ok2..ni bukan sebenarnyer tujuan aku mencoret lagi menconteng untuk entry kali ni...

sebelum paper...aku nak wish


SELAMAT TAHUN BARU 
SEMUA !!!


hohoho......
aku aser inilah satu2nyer
aku masuk ke tahun baru dengan penuh..errr.....
senang citer best lar...

sebab x sangka pagi tadi aku bangun dengan solat tahajud
perghh !! 
dah lamer kot aku x buat....
aku bukan nak riak aper...
cuma aser teruja....

actually kejadian tuh penuh hikmah lar...
(pada aku)
camni citernyer...

pagi tadi aku terjaga lepas tuh aku tengok suasana macam dah kul 7
kendian aku baru tersedar
eh....dah pukul bper ni...alamak solat trex lagi lar aku arini huhu
kelam kabut punyer pasal
memang x sempat tengok jam dah...
aku cabut tros ke bilik air then wudhuk...

habis2 solat jer...baru aku tengok jam...
actually sebab nset aku ni macam dah uzur sangat agak2 layak kena humban sungai klang
aku pon cek lar...
kenapa x bunyi alarm....
then biler aku tengok jer nset tu...
korang tau pukul bper ??

5.10am

daa.......

lar..awal lagi...belum subuh ke ??? huhuhu..
wat penat jer tadi...
sambung tido lar balik...
tapi tetiber aku dapat hidayah...
alang2 aku dah terjaga nih bek aku solat tahajud....
mungkin ader hikmahnyer Allah kejutkan aku pagi2 ni...

haa...e2 r citernyer.....

hope tahun nih lebih baik dari tahun2 sebelumnyer..
dan semoga aku memperoleh kejayaan dalam hidup dan apa yang aku kehendaki
AMINNN....

p/s : gua dah beli galaxy tab yang gua idam2kan tu....i like uu...hahhaa.....tu adiah befday advance ler kut...hahaha..

0 contengan: