BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 16, 2011

tajuk filem kavid keo terbaru : AKU NAK KAWIN !!!


haha
tajuk n3 cam harem jer an...

alah....bukan aper 
sajer aku wat tajuk n3 cam gitu kali ni
tadi duk kebek2 fb 
jumpa status kawan skul men aku..

pergh !!! minah tu nak kawin dah...
arghh !!!! jelez tahap gaban nih !!!
apsal lar ko tinggal aku sorang2 wey....
aku pun nak kawen gak

takmo lar jadi andartu huhu
nak ikut sunnah nabi gak...
masuk malam semalam dah baper juta kali aku berdoa
supaya aku dapat jodoh
bila lar jodoh aku nak sampi ni huhu...
(ader macam gatai x dengan sipat aku skang ni ? xpon cam desprate ?
tak an ?? )

hoho.....
actually aku nak cer ni....
aku aser ni 1st tyme kut aku dah pandai teringin jadi secret admirer gitu 
kalu taw dek geng aku ni
mau kena gelak guling2
aku pon x taw r apsal aku minat mamat tu
aku aser mungkin sebab aku pupuk sangat kut
beseler setan kan suka bab2 macam ni
biler dah lamer2 dia jadi macam tak terkawal plak huhhuhu
buduh nyer setan !!!!
mamat tu ann....
aku tak taw aper yang best kat dia
yang aku taw moto dia jer best...
dia ader awek ke...tak ader ke
itu aku tak taw...

tapi kadang2 aku perasan...
(aku memang suker perasan aper)
yang dia ader usha aku kot hahah
mungkin aku jer yang perasan kot....

tapi dia tu cam antisosial jer
dia tu xder kawan pompuan ke ??
(macam aku plak hahah*perasan again*)
aku ni plak cam bodo jer tunggu
biler lar ko nak ngorat aku...

tapi aku ader gak mintak kat ALLAH
aku cakap...kalau dia untuk aku harap ALLAH tunjukkan aku jalan
tapi kalau dia bukan untuk aku...
aku harap sangat supaya dapat lupakan dia...T_T

0 contengan: