BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 24, 2012

5 seconds dream

Alhamdulillah..hari ni adalah hari kedua umat islam semua berpose hehe...sonok taw pose ni...btw bukan pasal pose yg aku nak cer...tapi pasal mimpi aku pagi tadi.best glerr...kalaulah mimpi tu jadi kenyataan...janji aku bahagia hoho....


Ok ! Cerita camni...pagi tadi after solat subuh smntra nk tunggu masuk keja kul 9 aku tdo jap. Then bermula la pengembaraan mimpi aku..


Aku x sure sangat pe dia...tapi yang pasti tetibe jer mimpi tu ada...


Suasana dia macam dalam hutan taw...ala2 tempat orang asli pun ada....ala2 tmpat bunian pun ada...pehtu ada orang datang...segerombolan cam orang2 besar gitu....dalam segerombolan tu ada sorang mamat nsem gler*tapixnmpk sgtmuka dia*. Dan nak diringkaskan citer...rupanya mamat tu anak raja....xtaw la dia wat apa dtg kat uma pnjang tu....cam baru lepas berburu pun ada...(citer cliche siot) haha...aku agak mamat tu ank raja sbb orang2 yg dtg skli ngan dia semua hormat giler kat dia...cam bos gitu..


Nak dijadikan cerita....time tu aku tengah main ngan budak 2 baya aku kat halaman rumah....ak agak umur aku tyme tu belasan tahun kot....pehtu kan yang x lojiknyer nak taw x permainan apa yang kitorang main?

Kitaorang tyme tu ngah main lompat2 paling tinggi..ala taw x yang alat mainan yang biler kita lompat atas dia leh jadi tinggi.bentuk dia bulat2 gitu.aku x engat la apa nama dia....tapi yang pasti mainan tu la kitorang main...


Dan nak dijadikan cerita....well dah mimpi aku...opkos la aku heroin an ahakz....ok.bila kitorang main...bila tiba giliran aku je...semua kawan2 aku sorak kot haha....giler ah...aku pulak tyme tu leh wat perangai giler2...


Dan yang paling the best moment ever bila mamat tu pandang senyap2 kat aku dari dalam uma hihi...pandang macam akulah makhluk yang paling cumel pada saat tu...seolah2 fall in love at the 1st sight kut haha(dalam mimpi je bnda camni leh jadi)


aku time tu kunun2 main beriya xtaw apa2lah jadi...kunun2 bajet x taw gitu...walhal dalam hat sonok tahap gajah menari tiang kut haha....


Bila dah mamat tu pandang macam tu..aku pon excited la nak menyulam mimpi nan menilusuk hati...nak taw apa jadi lepas ni...kut2 la dia nak pinang aku hahaha...


Tak lama kemudian...


*menyingkap tirai hati......


Eh...aku macam kenal lagu ni....rupa2 alarm aku da huhu...tepakse la aku gagahkan diri juga nak off kan alarm tu...dan buat petama kalinye dalam seminggu ni aku x terus bangun tapi terus termenung mengenangkan mimpi aku tadi....huuhu...frust tul x dapat smbung....aish...kalu la ia leh jadi kenyataan kan besh...<(@ ̄︶ ̄@)>


Published with Blogger-droid v2.0.3

0 contengan: