BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 16, 2010

bobo......
aini ak pat new fren...bing2 hihi....

tadi kuo cs ngan mey n loudspeaker hoho...lpe plak ngan cida sekli..hihi...best gler...8tvt pertama ktowng..mencri port tok memenuhkan perot...aplgi..melantak r ktowng kat tmpat bese KFC huhu....pastu ktorng g testing sore plak...wlu sore ala2 ct nurhaliza punya katak kat blkg uma dy tapi ktowng x pduli...janji puas hati....ye r..agpon bkn gner wet owg len...wet sndri...(tapi tu wet ptptn r cik shark..ktuk pale skit kuk!!..org gner bli bku bkn g karok huhuhu...)ampon sih hoho...tapi release tension kot...mmg aku memanfaatkn masa karok sebaiknya...smpi smpot sore aku pas kuo dari blik karok tu haha...tapi kan tadi tym ktorng tgh melalak ala2 badak tgah berkumbang...tetiba ntah mamat2 mner....aku aser dmer ny sesat dalm hutan tropika kot..tetiber jer masuk kat port ktowng karok..da r tu..selamber tenuk dy jer bukk pintu...pastu ajk karok ngan dorng...ceh...skit pon tarak malu ayoyo...kalo ikotkan bisikan evil aku mmg aku nak tunjuk aksi ganaz ala2 underthakur lam WWE tu huh..baru kena roti ngan jem..tapi aku malz r...ktowng juz halau2 n wat no hint jer...tapi aku wat dianogsis r...aku nak mengatakn dorang ny ader pykit noshamezxy..@ x taw malu..still ag x puas hati tu...ttp gak nk kaco ktorng..aper dmer x malu ker kaco ank dara yg pling ngetop di abad ini..uiceh...hahaha.....last2 ktowng terpkser hadang ngan meja tok elakkn dorng bkk pintu..huhu....sebek last2 pehtu dorng da pnat kot..then dorng bla haha...pdan mker!!!
erm...abez karok ktowng g solat n shoping2 cket..smtra tungggu cer adnan rem-it start...cer 2 ok r gak...klaka...
haaa....luper nk gtaw pehtu ktowng g gift shop...kat c2 byk doll2 y cute...tetiber ak nmpk +thing..it's bing2 hihi....so cute.....then kat c2 r aku jmper bing2...huhu...welcome in my space bing2..hihi...erm...pasni nak wat homewrk plak....bertenggek2 homwrk tgah tunggu ak ny huhu...TIDAK!!!!tension gue...haha...
k r bobo...c u next tym...muahh!!!have a ni day....

sehari setongkol word....
kawan tu bukan mcm papan skate..
belum main,gilap...da main pijak...
kawan tu bukan mcm bola sepak...
blum dapat kejar...da dapt tendang...
kawan tu bukan mcm bulu tangkis...
belum main pegang..da main main pukul...
kawan tu ibarat mcm ragbi...
belum dapat rebut...da dapt lindung...
renung2kanlah...
kawan2 mcm jari..
lukanya sembuh sendri...
hilangnya tiada ganti.....
-fwenevedie-

0 contengan: