BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 31, 2011

cemass sehingga ke lobang telinga !!!! TIMES SQUARE tyme !!!

allo ??
banyak cemas kaa??
apa pasal ??

hahaha..tajuk entry yang cambest..erk ?!

seperti yang telah daku janjikan ek shinichi ni senpai nak bercerita
hahaha...kan hari tuh aku kater nak cer pasal times square kan ha !!
tapi aku juz nak cer pasal theme park dia jer hoho...

actually time nak gi lowyatt hari tuh
x berapa nak plan sangat pon pergi
camni ceritanya...
time tu kitorg jumpe iman
pastu teman dia makan sekali
time tuh ramai giler..
mula2 pergi kfc...
kfc ramai gila...
pastu kitorang pergi MCd..
pun ramai...pastu kitorg soh iman bli tapau jer pasal xder tempat duduk nih
pastu tengah tunggu ader tempat dudk taw..dekat ngan kaunter
iman panggil aku..aku pon angkut barang 2 3 bag 
tiba di lokasi di tuju tup2x dah kena cup !!!
huhu..malunyer tapi untuk mencover malu tersebut tros aku wat gedix
ahh !! padan muka..yang lena dah gelak2 kan aku..
*hampeh nyer kawan hahaha*
pastu tiba2 ader orang tanya aku

"marilah duduk sini"

aku tengok2 gak sapa yang tengah sapa kitorang yg dah fed up abis nih
sekali minah saleh beb !!!
huhu.....aser hepy campo malu gak r huhu..



tadaaa...haa nilah madam tuh..
pic nih pulak aku x taw sapa yang snap
*ni mesti kes tangkap curik2*
hoho.....

tanx madam...
u r soo kind...

sebenornye teringin giler nak sembang2 tapi tulah x berapa pro sangat speaking last2
kitorang juz berbalas senyuman jer hoho..





















pastu tengah makan kitorang dengar bunyik2 dari theme park tuh
roller coster paling kuat orang main jerit..
time tuh teruja giler huhu


pic berlatarbelakangkan theme park TS

















pastu kitorang anto iman kat tempat yang sepatutnyer huhu
iman asal lar ko balik awal sangat !! huhu

time kitorang tengah nak balik tuh masing2 dok tanya..
naik main x ?? naik main x ?? 
then kitaorang pon main hahaha...

lebih kurang camnilah kitorang punyer perjalanan



beli tiket....
mahal weh sebaik bawak mykad so dapat diskaun
maka harganya jadi rm37
huhu...















tag ts theme park

macam2 ragam dan gaya...

mula2 masuk x taw nak wat apa...
tergamam sket pasal x caya akhirnya dapat gak main
hahaha....

mula2 kitaorang main

Space Attack

This giant pendulum-like ride swings you 360˚ backwards and forward to heights of over 20 metres.

 time nih huhu hanya ALLAH yang maha mengetahui..
takut giler aku !! 
aku aser segala benda yang aku makan tadi dah jadi cam rojak dalam perot
dasat giler
aku hanya mampu pejam mata jer
even dah ikat kan tapi still aser macam x confident beb !!!
mula2 aku jerit pastu tros diam sebab dah takut sangat !!
kahkahkah !!!
tapi memang.....

TAKUT !! NGERI !!! CEMASS!!!

huhu

mula2 main teros yang heavy x taw nak kata apa lah an..
sebab masa tuh dah petang sangat so kitorang terpaksa main sumer benda ngan pantasnyer huhu...

pastu kitorang main


DNA Mixer

Accommodating up to 21 passengers at a time, this crazy gondola loops forward and backwards while tilting at the same time.

mula2 main dia macam ok.....
sekali ??!!!
dia pusing2 360 darjah giler dasat..
pjat panggil mesin basuh hah!!!
memang patot pon!!
aduyai !!!! dah r memang tengah pening2 dolphin sekali dia bagi camtu
huu...aku dok terkire 
"BILA NAK BERENTI WEY !!!
hahaha...apalah...
ko taw dia punyer terbalik berapa punyer dasat ?!!!
sampai tudung2 kitaorang jadi tunggang langgang kot!!
huhuhu..sebaik x tercabot
*tapi memang hampir lar*

lepas tuh kitorang gi rehat jap...
pasal sumer muker pon dah biul2 sikit...

x lama pastu kitorang main

Supersonic Odyssey

As Asia-Pacific's longest multiple-inverted 800 metre long indoor roller coaster, this 48-seater runs at a top speed of 80kmph.
lebih kurang cam roller coster...
ni pun pergh !!!! boleh tahan ganaz gak r !!!
hahaha....
tapi yang paling lawak an...
habis jer kitorang main benda nih
aku ngan lena berebut tong sampah
pasal apa??
pasal nak muntah !!!
huhu...yakz !!!!!
memang x buleh blah btol benda2 kat situ hahha

dan aku paling tros sebab 3 tong sampah jadi mangsa aku
siap sampai umah lena yang tingkat 25 tuh pon aku muntah lagi...
huhu
aser cam orang tua !!!!
tapi pjat mmg superb...sikit pon x muntah..
hai kak chor !!!!
gua salut sama lu !!! hahaha...

jujur aku cakap sampai skang biler aku pejam mata aku asyik terbayang jer hoho
but overall its

fun !!!! enjoy !!! superb !!! hahaha




photo shoot !!!




antara tong sampah yang menjadi mangsa haha



 teruja before main mesin basuh tuh !!




antara akibatnyer...tudung ntah ke mana
baju pon dok terangkat sekali hahaha







time dah lembik pon huhu.....
*pasan x kusi tu sweet an ?? *





mengalahkan kanak2 tadika hoho...



pose chantek punyer !!!




ini pon sama...kanak2 ribena oren sunquit btol....



ha !! aku dah kater x payah main..nak gak !! kan dah pening !!!! hahaha






main lagik ??!!!




erk ??!!



hukhukhuk


apa yang ko cuba lakukan nih ??


haa...e2lah sedikit sebanyak cer tentang kami hari tuh.....nak taw pasal theme park nih korunk tengok r kat sini

tapi lagi best kalo korunk main sendirik !!! hahahaa



amaran !!!! before main ader baiknyer kome mengucap ek !!! hohohoh

0 contengan: