BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 31, 2011

my new boyfren......luv u !!!

assalamualaikum...

hihhihi 

hahaha

hohohoho

*agak segan2 kerengga ingin memulakan bicara*

saya dengan penuh rasa gembira tambah bersyukur ingin membuat pemberitahuan
bahawa kini saya sudah ada boipren baru !!!
*1st tyme update entry  ngan boipren baru*

YES !!!!!

nama nickname dy HP
tapi bukan harry potter
tapi hairi pian...
*dush*
bukan...
sebenarnye HP*xtaw stand 4 what* jer
hehehehe....

inilah dia lappy saya....




cak !!!!bear2 pon nak mencapub !! he6x..




muka depan....
*perlu k sunglass tu menyebok ??*


setelah aku n the geng menjelajah 1 lowyatt tuh..akhirnya inilah hasilnya..
tapi x sempat nak survey sumer tempat....banyak kot
dah lar kitorang tengah kejar time masa tuh...
*dah macam masuk xplorace plak*

bukan aper masa tuh iman dah tunggu kat kl central
yang kawan aku nan sekumal tuh plak da lapar pasal x breakfast
sian mereka huhu..

time kitorang wat aktiviti survey menyebey tuh
aku tengok macam2 peel orang berniaga tuh..
hahaha..lawak pon ader kekadang...


gaya cerita penoh confident..
yok-yok-o jer...
tapi yelah nak idop ler katakan ek....


nak di jadikan cerita tyme kitorang tengah survey 1 kedai nih
tetiber ader dengar sore...


"dik..dik..dik..."


kitaorang pon usha lar sebab sore tuh penuh mengharap
*walhal b4 tuh kitorang banyak ignore jer*


"dik cari laptop nih ek ??
*sambil tunjuk lappy dell*


"abang kasi taw adik...abang bagi rmXXX jer.."


"tapikan dik biar abang bagitaw dulu apa yang bagus untuk adik"


kitaorang tyme tuh tengah ilang punca so dengar je lah..


-dalam hati 'boleh caya k nih ?? '


pastu kitorang dengar lar....
panjang lebar giler dia berceramah siap ader lukis2 atas kertas lagi...
kitaorang dengan bodo2 nyer pon dengar lar....
ingat kejap sekali sampai kebas kaki daaa......
tapi aku aser dia nih bagus gak r..


1st maybe sebab dia orang melayu
2nd maybe sebab dia tunjuk dekat aku brand apa yang ok even kat tempat dia tuh ader banyak model lain lagi
3rd sebab dia begitu semangat tunjuk dekat aku perbezaan lappy dan juga tunjuk gak lar apa yang aku patut ada
xtahu lar dia tipu ke tak...


kedai dorang pon kat tepi2 tuh jer....
tapi memang banyak tul dia membebel
sampai fening2 kitorang hoho...
lepas dia abis cerita *walhal x abis lagi*
kitorang beredar nak gi lunch
carik punyer carik kat luar lowyatt tuh akhirnya terjumpa seketul A&W
apalagi melantak lah hoho....






pastuuuuuu..........
agak lama gak ar kitorang melantak sampai dorang kol aku berkali3x...
maklumler bayar deposit RM10 jer..
cemas ler tuh kalu aku x bli huhu......
ala lambat pon sebab gi cucuk wet sekali...
giler nak bawak duit banyak2 kat KL tuh..
nak bawak kad debit/kredit x der lar plak
*ader tapi tertinggal sbnornyer *
huhu...


sambil2 tuh pjat plak teringin nak bergamba kat LOT10
maklumler bnyak  filem amik scene kat situ...










haa...e2lah ceritanya... 
lepas abis kitorang makan dan sebagainyer kitorang pon g lar lowyatt balik
nak wat full payment an....
dah lar time tuh hujan manja renyai2
memang redah jer..


ehh..korunk nak tengok x salesman tuh
yang banyak cakap tuh hahaha...


taddaaaa...






hahaha..x pepasal glemer tros mamat nih....


pastuh dorunk kasik free gift sekalik
berapa item ntah tapi banyak gak lar
hoho....







ader keyboard protector
bahan2 cuci lappy
kunci
earphone
mouse
cooler
usb ader 4 cucuk
pendrive 4gb

ok x  ???

hahaha...biar r benda dah beli an..

ni biodata hp G42 aku..

intel i3
ram 2gb
500hrdsk
ddr3
dualcore
 lagi apa ntah...aku pon luper nih hahaha

pastu 2 ketul beg...




saya suka pepel  <3....


dengan beg pepel tuh lar aku ke hulu hilir dari kl k perak huhu


balik uma memang sengal2 tulang sampai hari ni...






nway tanx 4 kak lena n kak chor sebab sudik teman beta hahahaa......










kak chor nan sekumal hahaha...






p/s>>>penat !! posing2 tangkap gamba lappy huhu

0 contengan: