BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 22, 2011

hope she fine....

huhu...shinichi..senpai aser nak nangis kuat2 nih...kalo boleh biarlah sampai runtuh gunung jerai tuh huhu....
waaaaa!!!!!ni sebab i juz got message from my cousin that my haramoni tengah sakit tenat huhu...tapi aku x boleh balik nih.....baru jer dapat new pkul 10 lbih tadi...kalo aku boleh fly cam superman tuh dengan sepantas tenuk aku gi fly ke village huhu...hottokajo??!!!!


then i try call my mom..she said everything ok...juz embah(her nickname) x nak communicate sangat ngan orang dari siang tadi kot.....huhu...memang lar embah dah lama terlantar sakit...tapi i hope i can stand beside her at least before she close her eyes huhu...

then sumer cousin2 aku sumer otw balik kampung..xnak lah sorang2 terpuruk kat sini....nanti apa pulak kata org....kadang2 aku terpikir aku ni lebih pikir kata orang ataw risokan embah?? yes!!!memang aku risokan embah...180 peratos....huh...biar r org nak kata aku pentingkan diri ataw cucu x guner ker...at least aku taw sapa diri aku...

aku cemas gler sampai nak bagitaw roomates sndiri pon cemas huhu......


lastly...my mom kater nanti paper dy call balik....hope nothing serious will happen......i really lurve u haramoni...aku x akan luper saat2 biler aku jaga embah kat spital hari tu..mmg da big xperinence penah aku raser...dan aku sikit pon x menyesal dan aku memang ikhlas gler..

embah lurve u!!!!may ALLAH bless u ...

0 contengan: