BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 17, 2011

technology vs senpai

patut x aku marah??
patut ker aku bengang??
patut ker aku mencarut??
*apadaa da macam puisi plak*

argh!!!!xkire aku nak bengang gak!!!
budus!!
asbestos!!!
one cent no use!!!

aku ni memang salu xder jodoh ngan teknologi k??
lappy aku dah sah2 jahanm!!
send kat kedai soh repair
da dekat 2 bulan...asyik2 cakap...
"oh nanti tunggu saya kol ek"
call kepala hotak unta dia..
dari dulu aku tunggu x gak call2...
ader sikit aku raser nak gi fire jer kedai dy..

huhu..tu belum lagi..
nak dijadikan cer..
aku pon pinjam lappy sis aku..
tapi bler aku balik cuti hari tu
*tinggal lappy lam bilik*
biler aku nak guner balik

tup...tup...tup....
xbleh guna plak..
pasal dia punyer charges cam haram!!
xleh nak connect
*memang prob lmer my sis ckp*

ahh...sudaa....
ader jer benda nyer...
dats why lar aku nak tanya..
aku ni memang xder jodoh
ngan teknologi k??
tu belum aku plus kan
prob aku ngan nset aku tuh...
argh....!!
tensen gini!!

patut ler sapa guna
banyak sangat teknologi cepat mati..
sebab tension rupernyer..
ngee~~~

hahaha....

*biler ler lagi aku pat mengupdate lagi huhuhu*

0 contengan: