BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 6, 2011

oh internet!!!

*menulis entry ni sambil tengok pendekar bujang lapok*

hampas-gas-minyak-kelapa-sawit tol.....
nak upload pic pon ambil maser
8juta tahun huhu..
da r aku bayar taw internat ni
kalu free-of-charge xper r
huhuhu...

B.O.S.A.N!!!

bosan tu sama lar maksudnyer
 macam err.....
cam aper ek?! *rujuk kamus jap*
ha...menurut kamus ni yakni kamus orang asli zimbabwe
bosan ni samalah ertinyer macam cicak kobeng yang bergayut2 kat pokok ciku 
setelah direjek oleh kodok pak kasim
ngeee....
hahaha.....
korang pikir sndri lar aper maksudnyer...
sendri mau taw lar...

"maafkan kami
maafkan kami 
maafkan kami"
(aku suker lagu ni tyme deme pujuk rose da r 3-3 buta huruf haha-tetiber)

tapi x leh tahan....
bler rose bagi surat.....
ajis bacer syair...
yang p ramlee x nmpak tulisan...
yang sudin plak....
tompok2 taik unta hahahha...

citer dulu2 memang x jemu kalo tengok
even kaler itam putih jer
tapi best ^_^
(gaya aku cer macam aku sorg jer penah tgk cer ni)
hoho.....

mmmmmmmm..................

actually aku nak cer pasal lain
tapi da terlalut pasal lain plak
inilah yang dikatakan
 nobita mimpi siang....
pasal apa aku kata nobita mimpi siang??
pasal nobita suka ilang fokus
hoho...
*erk ader kaitan x??*
harap DBP x saman aku plak pasal suker sangat create
simpulan bahasa yang bukan2 ngeh3x.....
cop!!aku teringat cer ASTRO TU
*ADER AKU KESAH?!!!*
haha....

p/s: akhirnyer aku berjaya gak wat nuffnag tuh haha...
aku tengok sumer blog ader teringin plak nak ader..
errr......best ke benda alah tu ntah??mmm...

0 contengan: