BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 6, 2011

darah sapa pulak tengah2 malam ni??

KUSS SEMANGAT!!!!

huhu...
tadi lepas aku post entry tadi aku nak pergi lar bilik air....
nak gosok gigi aper sumer...
tengah aku alih2 barang...
kemas2 katil sikit 
*sebab dah dekat 8jam aku melepap katil ni*
tiber2....

jeng..jeng..jeng....


mata aku tersasar ke satu arah kat katil aku..

ZASS!!!

sepantas tenuk jantung aku berdrift....

DARAH SAPA TU??!!!

aku usha adalah dekat 2 suku saat setengah..
tengok diameter darah macam ader yg bocor
tapi aku ni suci lagi an??
biler maser plak aku tetiber berdarah 
*dalam erti kata wanita*

jap2.....

"weh ni darah ko k?"

aku tnya roomte aku..
yg 2 ketol da balik uma....

"weh maner ader.....aku da nak abis ni...tunggu maser jer"
ahhh...sudah...

ZASPEN!!!ZASPEN!!!

aik?!!kalo bukan ko sapa punyer??
"eh ko ader luka maner2 x??

"xpon"

aaduss......da r pukul 12 malam dah ni huhu

cuak!!!!cuak!!!!

then aku ngan dia yakni roomate aku
pon wat investigation ala2 csi......
*aku nak jadi MAC r...eh..jadi GRISSOM pon best..ke H??*
huhu...aper yg aku mepek saat genting ni...

kembali ke topik!!!

then kitaorang pon memerah otak yang da kering macam biskut kering tiger tu...
maka sesi berdialog pon bermula........

+ weh kalo bukan ko saper?

- maner lar aku taw..

+ xkan dayah kot??tadi dia datang sekejap jer x duduk pon..

- ko biar belimbing weh...

(muker dua dua da cuak. Putihpucat. Macam baju sekolah adik aku)

then tetiber ader satu sore...

"WEH!!!NTAH2 NI MAKER KO X??"

HUH??!!YE K ??aku konpius gler ni..

then kitorang pon dok belek2 dengan jarak 2cm
dan hidu2 kunun2 e2lah perfume SILKYGIRL

DAN KEPUTUSANNYER...

aah lar weh...maker aku....tadi tercabut..aku luper plak hahaha

after dat....kitaorang pon bergelak ketawa dengan sakan dan jayanyer hahaha
berapa punyer cemas daa......



so dah dapat jawapannyer??
e2 bukan darah tetapi adalh merupakn dakwat
maker pen aku yang berwarna merah ngeee....
lepas ni x nak bli merah da..
bli kaler lutsinar jer..
kalo tumpah x nmpak aan???
hahahaha...



P/s>>>>>actually aku nak cer yg situasi betapa cemasnyer aku..tapi aku x taw
nak cerita camner......korunk kena rasa sendri baru SYIOOKK!!!
hahaha........

*belum tido da dapat mimpi ngeri ngee*

0 contengan: