BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 7, 2011

ottoke???

ehemm.....(nada serius!!!)

kalau boleh aku wat blog ni just untuk ketenangan aku....
untuk aku mencari tempat untuk meluahkan rasa hati...
untuk aku mencarut tanpa rasa itu ini......


bukan untuk cari glamer...
bukan juga untuk cari perhatian orang...
bukan!!!aku xnak semua tu!!!!


tapi......
kadang2..
bila setan datang bertandang....
kehadiran yang langsung x penah ader kad undangan...


hati aku!!!!


arghh!!!!!


 tiber2 gedix santai nak mencapub...

sebab tu kadang2 aku letak tab followers lar...
shoutmix larrr...
pastu delete balik...
sebab kadang2 aku x tahu apa yang aku nak huhu...





apa lar aku ni??!!!
arghh!!!!!
rupa2nya..
nak faham diri sendiri lebih susah dari nak kira bulu itik
ngeee....


ottoke???
shinichi!!u think wat i supposed to do??







0 contengan: