BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 3, 2011

i hates this !!!



kasihannya saya.....

walau geram macam mana pun saya..
saya tak boleh buat apa2...
sebab saya tiada kuasa...
sebab saya insan biasa......

tapi SAYA SUNGGUH GERAM...
dan MARAH !!!
kenapa saya tidak pernah diberi peluang ??!!!
sebab saya orang biasakah ??
ataw sebab saya ni huduh ??
ataw sebab saya ni bukan siapa2 ??

saya juga manusia apa....
saya ada hati..
saya ada perasaan..
saya juga ada akal..
saya bisa membezakan mana yang baik dan buruk....







mengapa manusia bila mereka rasa mereka berkuasa
mereka mengabaikan yang dibawahnya
mengapa manusia begitu mudah terpedaya
sedangkan kita boleh mengatasinya

sungguh saya geram tahap gaban nih !!!
pendapat saya sering disisihkan..
pendapat saya tidak pernah di ambil kira..
hanya kerana mereka lebih berkuasa
tidak semestinya mereka benar atas segalanya
mereka juga insan biasa...
sudah lupakah mereka ??
usia bukan perbezaannya..
tetapi ilmu di dada...
sudah lupakah mereka ??













0 contengan: