BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 26, 2011

itai !! itai !!!! itai !!!!

sakit gler !!!!
kusangka kan panas hingga ke petang...
rupanya hujan di tengah hari....
huhu......

1st tyme ler dalam seumur idop aku kena air panaz macam nih...
pedih sial !!!!
ngee.....
huhu......menggigil aku nak tido semalam taw x ?? !!!!

camni mula2 aku tengah dalam gud mood...
ntah kenapa tetiber rajin plak aku nak wat air teh
maybe sebab baru bli kot semalam...

terasa2 jer kat bibir air teh tuh huhu...
tetiber tengah ak nak amik meja letak atas katil..

tuppp.......

tetiber tumpah air tuh
aku pon ngan bengong2 pikir...ALAMAK!!!
sempat ler terpana 2-3 saat sebab x dapat minum air teh tu...
x lama kendian...
mengelejat aku lari...
PANAZ!!!! gler beb !!!!
sempat gak r aku tengok kaki aku....
yang belah kiri tuh mmg dah nmpak terhakis sikit kulit huhu...
belah kanan kena gak tapi x trok sangat...

bler dah kena tu tros aku g bilik air sebab aku teringat..
dulu aku pernah tengok iklan lam tv...
katanya kalu kena air panaz tros gi basuh ngan air lalu selama 15 minit kot..
so lama gak lar aku gi membasuh huhu...

pastu aku still aser panaz gler.....
xtaw nak wat aper aku tros call yam@mariam@munga....
hihi...sian dia...sanggup dia datang belek aku walhal dia kat tingkat 3 nun..
hihi terharu gler...
aku kata xyah datang tapi dia gedix nak datang hahaha
pepon tanx yam...sayang ko hahaha...

aku kata camner nak wat...mean nak cover melecur nih..
yam kata..

"ang kena sapu krim tros..xleh basuh agi sebab nanti dia mengelembung"

"ala yam tapi aku dah basuh huhu"
"camtu ko letak kicap lar"

dan hasilnya....tada......


haha....tu dia....berkicap2 kaki aku...
goreng pon nampak sodap nih hahaha...
*carnibal tul !!*

lepas tuh aku tros xder mood nak study....tros tutup lampu.....tapi still sakit gak huhu...mati kutu-kumbang-badak aku jadinya......pastuh aku tros amik earphone lekap kat telinga dan MELALAK !!!
pergh !!!!kuat giler gua melalak..huhu...hope jiran sumer x kesa ngee.....hahaha...apa buleh wat...dengan melalak so ak x pikir sangat sakit tuh dan untuk bagi aku penat n cepat tidor.......tapi agak lama gak lar aku leh lena lam 2-3 jam kot huhu...


dan esoknyer aku tros kelam kabut gi klinik......xpernah aku bangun pepagi kol 8 bhai....tuk gi klinik huhu
terpaksa lar....menyampah tul aku nak gi klinik taw x !!!
huhu.....lembab gler aku jalan..teresut2...kalah sipot babi huhu.....

eh....jap.....nak taw x kaki aku jadi cmner ???


amacam ?? cantik x ??? hihi
err...xder lar parah sangat an ??
aku yang kena camni pon da nak pengsan  jer..camner lar kalu org yg ader kena simbah asid ker..
accident k ?? huhu..nauzubilllah...mintak dijauhkan....

ok sambung balik...aku pon gi UK nak mintak ubat...UK adalah unit kesihatan ok !!!dan cam biasa dia bagi ubat sapu...paracetemol n antibiotik.....



pic ni pon aku nak letak...perlu k ?? hahaha



 banyak giler ubat antibiotik..dah le kena makan sampai habis huhu....



 makan biler perlu...
 err..asernyer aku x perlu kot hohoo....


huh !!! doc bagi aku racun !!!!
x sangka racun pon leh jadi ubat ngee...

luper nak gitaw...aku dapat MC 1 hari...yahuuu!!! hahaha..xpernah aku dapat MC selama 4sem aku duk sini hehehe....


p/s:::
apa yang berlaku sumer ader hikmahnyer.....
maybe sebab aku leka sangat kot tu yang Allah nak bagi peringatan..
ALHAMDULLILLAH.....ingat gak ALLAH kat aku hihi.....
pepon aku akan jadikan ujian kali ni untuk menghadapi masa yang akan datang....

0 contengan: