BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 26, 2011

seguii....ryoma sama season 1 finish hehehe

hermm....
dah lama aku x merepek raban lam belog nih
hari ntah ntah apakejadah
tetiber aku terasa nak sangat merepek lam nih hehehe

cuba teka senpai kat ner shinichi ???
GOTCHA !!!
u never know hahaha

tak pernah di buat orang aku berbelog kat luar bilik hahaha
bukan luar sangat pon
kat laman ni jer ha hahaha

cuba teka pasal apa aku tetiber buang tebiat gini ?? 

PASAL ANGIN PETANG KAT LUAR NIH..
BEST SIAL!!!!!
HAHAHA...KUAT GILER...
aku aser nyaman sangat..
aser cam all the problem was gone....
*mentang2 tgh dengar lagu alraedy gone-kelly clarkson*

*weh gaya aku berbelog kat sini x macam org gila an ??*
hahaha tetiber.....

besh....besh sangat2.....
hari2 macam nih memang besh hoho...
aser macam hidup nih lebih bermakan...
perghh !!! tu dia...
kalah usman awang aku berpuisi hahaa

hermm......cer ryoma sama yang part 1 aku hampir nak abis tengok
esok ader mandarin kuiz
ALAMAK !!!
baru aku teringat aku x study lagi hooho....

yosh senpai !!! mada mada dane !!!
GAMBATTE !!!

0 contengan: