BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 8, 2011

test for today....im soooo sorry !!!



salam shinichiku......wah hari ni merupak 1st day aku setelah balik cuti 2minggu hari tuh...dan utk mengcover silibus2 yang aku x stadi lagi dan juga mind map yang bertimbun2 macam perot ikan paus belang2 hijo tuh...maka dengan ini aku pon balik awal 2 hari.....*2 hari beb !!*...ehemm.....selama 2 hari e2 aku pon akhirnya berjaya menyiapkan mind map yang x berapa nak mind huhu...

k DROP. THE. SUBJECT !!!

actually bukan e2 yang aku nak ceritakan......yang aku nak ceritakan adalah....HARI NI ADER TEST FINANCE ko !!! huhu..aku dah lar baper hari mizz kelas dia buleh plak tup2 nak wat test !! bak kata lagu baru avril WAT DA HELL !!! hahaha.....even malam tu aku ader stady tapi maner sempat beb !! ingat aku otak jimmy neutron k ?? otak aku ni kalo nak ingat dalam masa sehari kena tambah kismis seguni +stady 5 minggu +mandi bunga semalam.....erk ?? termasuk k ?? huhu...abaikan.....

nak dijadikan cerita esoknyer yakni hari isnin aku pon g kelas ngan muka toya pasal fin x abis stady tapi ku gagahi jua nak gi kelas.....*walhal jeles sebab roomate aku yg 3 ketol 2 sumer x gi kelas * huhu...ye lah aku da banyak kali xdtg..xkan x pergi lak an..pastu.....HAH!!*sempot jap*........PASTU DAH LAH HARI NI ADA 3 KELAS !!!argh !!! tensen tahap unta lemas dalam spender panda nih !!! huhu...

dah lah tyme gap kelas fin akunyer surat MC ilang...haii..memang sabor jelah aku....nak2 tengah pose plak hari nih huhu...sabo senpai..sabo......huhu..pastu2...tibelah tyme fin....kitorg tunggu ader r dalam 5 minit kot...tyme tuh gilak dasat berdoa agar bliu x datang....terberanak ker....huhu...x kesah lar janji jgn dtg...ala...bukan aku sorang jer x prepare...classmate aku yg lain pon lbih kurang segipetakbulat jer ngan aku huhu......

tiba2...tup3!!!! dia muncul.....hancur musnahlah harapan kitaorang....huhu..............


lebih kurang camni ler kut...berkeping2 huhu.....

pastu kitorang pon bermulahlah test fin...aku bukan apa aku x kesah kalo dia bagi tengok nota...x bagi tanya kawan pon x kesah lar pasal aku gila dasat x bersedia huhu.....tapikan tulah aku ni jahat aan....dek kerana tension yang teramat sangaat...kitorang 1 kelas dok pakat meniru huhu...mmg r madam da bagi amaran atapi GERAM !!! seh....huhu..maafkan kami madam ...ngee.......x berniat nak wat camtu...terpaksa..kami tahu e2 salah dan dosa tapi huhu...YA ALLAH ampunkan kami.....huhu........pepon tanx kemey sebab sudi jawab sumer soklan aku dan juga yang lain...lepas nih kita jangan buat lagi taw kawan2 huhu.....
aku aser macam nak buat balik test tadi ngee............
*ngomel lagi..dah r semalm xleh tdo..terpaksa tdo lmbat..dahlar kena wat homework law..lec yg giler gasak nyer vampire huhu....malm kena type list nmer...loashi nyer kjer x wat lagi minggu depan test..kuiz gak...huhu...banyaknyer.....*


yang amat menyesal
~senpai~







~nyesal nyer hukhuk ~


0 contengan: