BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

student yang hampir biul

ha ha ha ha ha... sungguh lar aku dah hampir biul...biul dek kerana kebosanan yang melanda..bukan itu saja,juga kerana esemen yang dok menimbun2 tapi aku satu patah hurup pun x ngadap....ampunkan patik tuanku huhu...
itulah khoje aku...kalu x membebel pasal eseman...duk membebel pasal kuiz...x pon test tapi jari2 , kuku2, mata2 dan juga otak2 aku x pernah2 pulak nak menggagahi diri untuk medapatkan sumer kuiz+test+esemen tuh hahaha...

tapi aku percaya kalau nak diikutkan telekan nujum pak belalang yang kaki temberang tuh....walhal dalam islam mana leh main telek2 nih..kalu nak telek muka kot hari  ni berapa pasang jerawat dah tumbuh ke...tak apalah kan.....

sewajarnyalah kan aku percaya bahawa sumer student2 kat malaysia nih...bukan setakat kat malaysia malah luar negara...tak kisah lah zimbabwe ke..uganda ke...malah aku dengar planet2 seperti musytari dan marikh juga mengalaminya...amcam ?? tak pecaya ??

aku berani potong kuku lar...ada plak tak caya cakap aku !! cehh !!! ni nak berangan jap... kalo ada doremon di kala saat kemalasan tengah mengganas memang aku akan mempergunakannya sekuat hati aku......lebih hebat dari tuk sarkawi yang tak habis2 dok membantai kopi janda kat gerai mek jonet kebaya...ha ha ha

apa tak relevan sangat ke ?? aah...apa ku kesah akan tiba.....huhu tetiber datang mahMOOD nak nyanyi plak....lirik pun tunggang langgang huhu......

0 contengan: