BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

lari tajuk tak ??

ngee....patot2nya aku tulis entry nih awal bulan dulu huhu...
ala ni nak mula cerita pon dah tak semegah....
konpius pulak...putus idea...
selalunyer type entry bersumbatkan lagu2 yang sedap dek halwa gegendang telinga aku nih
tapi kali nih terpaksa plak aku berdengdangkan suara2 mandarin huhu...
praktis dengar walhal test reading hahaha.....

aaaaaaaaa............camnih aku sebenarnya mengharapkan hari tu tak akan tiba 

keyi ma ?? 

ala....pada aku hari tu macam bagi banyak sangat harapan...
tapi akhirnya dihancurkan...dilumat2kan....dicencang2 halus.....digilis2 macam rempah kari
waa...wa tatak suka ini macam perasaan lar...wa manyak sedeh huhu..

aku nih kalu nak menghapdate asyik benda2 nak meleleh ayor mata jer taw...
pastuh tergedix2 emo semacam....cam pondan jer huk !!
tak tally langsung ngan reality life haku !!

senpai happy go lucky !! 

cam kata malik ngan najwa....senyum tak perlu kata apa2 senyum !!
SENYUM SEMUA !!! ^______________________^

0 contengan: