BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

itai !! itai !!!! itai !!!! part 2

hahaha akhirnya kaki aku meletop jua ngeh3....
air2 ngelembung dalam tuh dah abis hihi...
even pedih sikit at least x ader r kaki aku berat hehehe...

hahaha....credits to una sebab tulun pecahkan hoho...
dunt worry..aku taw ang x sengaja ^_^

tulah..aku nih xleh nak wat jahat2 kat orang...
dengan prank segala bagai lar hoho...

sonok juga lar tadi setelah kejadian prank2 nih...
yang una kena curi lappy dia..
yang ika plak afiq aka balak dia xcident hahaha
cuak korung !!! hehe...


pastuh ada kejadian baling tepung2...
ala macam bese lar kan....
tapi agak haram gak r pasal aku kena tapi aku xdan nak pekena kan orang...
yelah kondisi kaki aku x membenarkan huhu...

arghh !!!!!! hehe..so far best gak.....
*kalo kena kat dri sendri camner ek ?? *

hehehe....

0 contengan: