BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

seLonGoK eSEmeNN !!!!!

ESEMEN !!! ESEMEN !!! DAN ESEMEN!!!!

berapa punya banyak esemen ar bulan nih huhu......nak revision lagi...nak dinner lagi..nak makan..mandi...berak....hohoho....

tengok sikit banyak sangat ker esemennyer ???



ok skang mari kita terjah esemen kita yang pertama yakni law...aka undang2 hehehe....
cakap pasal law ni....ni antara killer subject bagi aku lar kot......
aku heran btol cmner lah budak2 pre-law kat u aku nih study..
apa ?? x pening ke nak hape2 kes nih ??
sungguh tobat lar aku nak jadi lawyer hahaha
tapi hari tuh aku pernah tengok cer partner korean..cer pasal lawyer apa sumer..
cam besh jer....dah lar hero dia yang hero MY GIRL hihi.....seguii !!!
pepon yang ni ok jer kot pasal kena buat past year...nak2 aku punyer keja type jer hahaha
itupun hasil kebertuahan tangan aku mencabut undi ngeh3.....

kalo mgt tu aka IT asernyer buleh r kot...kitorang juz kena touch up jer slide yang ada....
then buat presentation.....
*bab2 present nih memang leh lemah jantung bukan jantung jer usus perut,medulla oblongata DLL hahaha*
tapi ok kot ......lagipun lecturer IT sempoi habis.....i like hahaha....
idop incik rasyid !!!! hehehe...





yosh !!! sekarang kiter pergi with the next candidate hehehee...
finance an ?? yang ni 1 lagi killer subject tuk aku huhu...aku kalu bab kira mengira ni.....
memang lampi sikit lar....ntah bapak semut mana aku makan ntah..asyik2 nak lupa jer formula dia haha
aser cam lawak plak sebab dulu aku ada citer2 nak jadi akauntan kahkah !!!
memang asbestos sungguh cita2 aku...x padan dengan kapasiti serebrum ngan serebllum langsung...

pastu PR...huhu...yang ni satu2 nya esemen yang memerlukan beta keluar daerah dari kawasan uni nih haha
wat reseach kat otel....hihi...teringin giler tido kat hotel huhu...
seumur idop aku x pernah pergi hotel..asyik2 motel...motel...x pon rumah tumpangan huhu...
nak taw apa yang beshnyer esemen nih ?? besh sebab aku leh bawak keta huhu..lepas gak gian aku..
mama....want a car.... huhu..2nd hand pon xper huhu....
*argh !!! bek bli ngan wet sndri hohoho*




n the last one MANDARIN !!!hoho..yang paling best !!! pasal kitorang kena buat video...
dan aku memang suka buat2 benda yang camni...
aku suka sumer tentangnya...
dari buat skrip...
berlakon.....
mengarah.....
edit video...
semua aku suka hahaha...
*giler glamaour tol !!!*

btw sem lepas dah pernah buat so sem ni aku leh memperbaiki maner2 yang hampeh hehehe...


yosh.....sumer dah clear...so senpai apa lagi...tunaikan tanggungjawab anda sebagai seorang student yang berwibawa hahaa....

p/s >> malam nak gi wat prank kat befday orang hihi.....
aku x minat sangat nak involve benda2 nih tapi kalo setakat nak bagi kerjasama ok kot huhu...

0 contengan: