BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 9, 2011

Tuang Kelas

sungguh lar aku xader mahMOOD !!!! huhu....xpayah tanya....budak tadika pon akan jawab aku yang salah huhu....sungguh lar perangai skul menengah aku x pernah nak ilang.....buleh plak aku tuang class LAW semata2 nak tengok RYOMA-SAMA...what the hell !!! huhu.....

sebaiklah akhirnya aku dapat habiskan juga tadi hahaha...bangga shial hihi......kalu x aku asyik terpikir jer...dah lar time aku tengok tuh tengah klimaks...x sabar giler nak tengok next episod dia .....tu yang tuang kelas.....*kalu parent aku tahu nih mahu dapat penampar-jurus-terus-menerus 18x hahaha.....*


cooooop 3x!!! sebelum tuh aku nak gitaw jugak asal aku tuang selain nak tengok POT..sebab aku xada mood giler nak datang kelas law.....puas aku pujuk diri aku...still nak tuang gak..ni mesti gara2 akibat kebuhsenen kat klass fin tadi huhu...wah..tobat x nak amik fin dah.....*so sem nih wat tol2 supaya x repeat*


dan sebab lain pulak..*kalo dah malaz tuh bnyak giler alasn XD* sebab aku telah memulakan pagi aku dengan perkara yang x sepatutnya huhu.....salu kalu jadi camtu memang satu hari aku cam x tenteram...nak wat apa pun dah x ada mood.....balasan kut....event da repent pun still aser bersalah giler2 huhu....tapi aku giler babeng x sengaja...asal lar perasaan tuh xleh wuushh....hilang camtuh jer huhu.....very burdensome...T_T



beratnya..eeyaaaahhh!!!

0 contengan: