BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 8, 2011

update !! update !! update !!


argh !!! tension guwa....
belog nih lamer glerr x update...>_<
huhuhu...
memang betul lar kata orang...

masa amat berharga
sampai x sapa sanggup nak jual


x pernah lagi aku jumpa kat dunia nih orang yang jual masa..
pernah ker korunk dengar ada orang jual masa ??
(buang masa ada r)

pernah x korunk gi pasar kan...
pastu ada orang jerit..

            mari...mari.....sini ada jual masa...

ataupun

pak cik mak cik kakak abang...mari mari tengok ini masa banyak baguih..
jangan segan jangan malu....pilih jer mana2

xpon jual borong...


2 singgit..2 singgit..murah2 punya masa.....


hah ??!!!


xpon kot2 ler kot korunk pernah jumpa


MEGA SALES  
masa - potongan harga 80%
penghabisan stok punya !!

huhu..betulkan x ada ??
 tapi kalu korunk jumper halo2 sama guwa ok !!


actually aku membebel pasal banyak sangat esemen... 
dan masa pula x habis2 nak cemburukan aku huhu...


tapi aku pernah dengar...sebenarnya ALLAH sentiasa memberi masa yang secukupnya 
cuma kita jer yang x pandai menggunakannya
yelah...dalam islam kan mana ada menganjurkan kita membuang masa
tapi kalo dah kojenyer asyik nak melabon jer
macam mana ler masa nak cukup kan...


huhu...aku harap sangat aku nih jadi makhluk yang bijak sangat membahagikan masa

aminn......^_^

0 contengan: