BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 29, 2011

rumah sewa

wah akhirnya aku terpaksa gak duduk umah sewa....tapi best apa...buleh masak sendiri hahaha..walaupun skill memasak aku adalah tahap tadika lagi tapi kalau nak makan sendiri...emmm..............boleh lagi

sebaik abah ngan mama bagi ongkos hihi..tanx ma..pa..


I LURVR BOTH OF YOU !! MUAHHH3X...


sian dorang susah payah hantar aku kat uni ni.............so aku kena belajar rajin2 agar jasa mereka terbalas hoho....tapi kitorang ada satu masalah..masing2 tak ada transport huhu....what the shoes huhuhu.....tapi takpa tak lama lagi adalah lah kut deme bawa........haish.......*sia2 aku amik lesen moto huhu*


dan kat sini tak ada wiriless pepon credits to bella sebab sudik bagi aku pinjam beruk dia nih hoho
so boleh lar aku duk berbelog jap huhu....aku ingat nak beli beruk gak r...tapi ongkos tak ada plak huhuhu


lepas ni nak pergi pasar malam....nak beli barang basah untuk dapur....hari ni aku berjaya menyiapkan seketol sup resepi mak aku hahah...resepi warisan pon......sebaik LICIN !! hehehe...hidup senpai !!! ^___^


k lah...gua chiow dulu ader masa aku berbelog agi..itupun kalu ada sumber tenet huhuhu....




notakaki >>> baru dapat tahu salah satu housemate aku dah tunang.....ngee...kejut dinosour trex aku huhu...

0 contengan: