BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 10, 2011

cinta sejati bukan lagi fairytale ??

semua orang memang mengharapkan cinta dorang adalah cinta yang sejati..............dan i admit aku pon teringin sangat nak ada cinta yang cam gitu....tapi ada ke kat dunia ni ?? kalau ada pon susah gila nak cari...betul tak ?? scala dia satu dalam berbillion juta...macam cari kutu kat dalam lautan amazon......(kutu ada ke tinggal kat laut ?

aku jumpa satu article ni tak tahu la citer ni betul ke tak kan.....tapi ternyata aku memang tacing giler ngan couple ni....sweeeeet shioooooot !! aku bet korang pon mesti teringin nak jadi macam dorang ni...memang beruntung lar dorang ni...perghhhh !!!

laki dia romantik shioooot !!! tetiap hari bagi bunga ros hahaha....sangat100x romantik hihi.....60 tahun wehh....bukan 6o hari ataupun 60 minit............

emmm...teringinnyer ^____________^ ahakz ..


check it out beb !!


Kisah Benar Cinta Sejati

Adalah Tom Shovelton yang ketika ini berusia 87 tahun dan sudah berkahwin selama 60 tahun bersama istrinya Joan yang berusia 83 tahun.Selama kurun waktu itu Tom secara rutin memberikan ungkapan cintanya dengan menaruh sekuntum bunga mawar merah di samping tempat tidur istrinya setiap hari selama 60 tahun pernikahannya itu, sungguh luar biasa bukan?.

Mungkin kita fikir ini hampir sama dengan sebuah cerita drama percintaan yang terlalu romantik, namun jangan salah ini merupakan cerita dunia nyata yang benar benar terjadi hingga saat ini.Suatu kesetiaan, romantisme dan kasih sayang yang abadi seperti yang diidamkan oleh banyak wanita pada umumnya.Pasangan yang berasal dari Pentre Halkyn di Flintshire, North Wales Inggris ini beberapa hari lalu merayakan ulang tahun pernikahan mereka yang ke 60 tahun.

Setelah Tom bersara dari Angkatan Darat selama 22 tahun,mereka berdua menghabiskan sisa hidupnya di hari tua dengan berkebun yang menjadikan hidupnya penuh semangat dan boleh dinikmati bersama.Pasangan bahagia ini dikurnia beberapa anak yaitu Susan, Tony, Mark dan si kembar Jayne dan Paul serta banyak cucu bahkan cicit.sumber : Daily Mail
Tom Shovelton dan isterinya Joan
Tom dan Joan pada Hari Pernikahan pada tahun 1949


sumber: http://www.fcukz.co.cc/2010/12/kisah-benar-cinta-sejati.html#ixzz1OvhJpP71

0 contengan: