BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 13, 2011

Love need to be express



Aser nak jerit kuat2 hoho…..tadi baru je lepas tepon parent terchenta..lamer giler aku tak call sejak masuk uni ni hoho…..cuba teka apsal aku nak jerit macam ulat beluncas tercabut gigi graham ?? sebab aku dapat aserkan yang apak aku bakal membelikan aku seketol motor hahaha….tanx mom n dad !! I lurve both of u all my heart !! hahha


Tapi bukan senang nak dapat taw….penat le tadi aku merengek macam anak manja dato2 tak pon anak2 tan sri tu…akhirnya baru dapat huhu…..yelah even secondhand pon belum tentu murah kan… guna duit gak…parent aku pon bukan orang berada just yang sedang2 saja hoho…..

Tapi siyes aku dah suka sangat…….apepon aku patotnya tak boleh suka sangat sebab nanti kalau tak jadi huhuhu…..aku jugak yang merana pasal harapan tinggi melangit mengalahkan  kerajaan ayah pin yang kunun2nya ada kat langit ketujuh tu..apadaaa….

Dan…..dan….dan……lepas apok aku cakap nanti dia nak carik kan…aku memang dah tersenyum lebar shioot…..kalau buleh sampai telinga tak pon up sikit kot asernyer …..wa cakap sama lu satu perkataan jer…..B.A.H.A.G.I.A ……hoho…


Dan…dan…dan…..bila tersenyum terlebar semacam tu…automatic aku cakap kat mak aku……MA OWANG SAYANG MAMA….CAKAP KAT ABAH OWANG SAYANG ABAH JUGAK TAW hihi……sejujurnya aku ni memang makhluk yang pemalu….nak cakap sayang kat parent sendiri pon malu….apadaaa…. bukan apa sebab aku aser ma apok aku pon tak penah nak cakap straightforward camtu……setahu aku lar buat setakat ni……malu kutt……tapi aku taw…even dorang tak penah nak express kan dorang punya kasih sayang tu aku dapat rasa….for this case im very grateful because I can feel their love……because I afraid if I not realize it maybe can lead me to be anak derhaka….maybe…..

Tapi aku hope sangat yang dorang akan cakap kat aku macam aku cakap kat dorang…..sebab kadang2 kalau setan dah dating menjajah diri aku ni kadang2 pemikiran aku dah jadi macam bengong….mula nak pikir yang jahat2 je huhu……so….for me…love need to be express….oklah katakanlah kalau kita cakap ayat ‘I love u’ hari2 sampai boleh  hilang dia punye nikmat atau maksud…..maybe lar kot……tapi kita leh tukar ngan tunjukkan dengan perbuatan ye tak ?? contoh bagi adiah ke…..bunga ke ….hahaha….

Tak kisahlah korang nak express lurve korang tu hari2 ke….dua hari sekali ke…..sedekad 5 kali ke…..yang penting orang yang korang sayang tu dapat rasa yang korang sebenarnya memang sayangkan dorang….







Notakakisenpai ::
dapat result muet tadi….even dapat three jer aku bersyukur…dah tu rezeki aku kan…..pepon aku kena keep it up for this semester……really need to boost my spirit to take back my position in this battle….
me vs exam…….remember dude..…belajarlah kamu kerana ALLAH……..

0 contengan: