BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 23, 2011

summary (all-in-1)

hari ni kalu boleh aku nak leeeeeeeeeeepak jer......giler penat babeng semalam..........dalam masa sehari 3 bandar aku jelajah.......kole+epoh+tepeng hahaha....kalau nak cakap pasal duit pon memang hancur semuanya....


dan sem ni jugak tak sampai sebulan duit pt aku habis da lesap....duit kat bank tinggal 4rat je...harem btol lar.....mana tak nyer sem ni sumer benda aku nak beli.....spek mata lar....nset lar....nak byar pinjaman2 sumer orang aduyaiiii....


aku ingat nak carik keja lagi bagus lar............tapi takut plak xleh ketcap ngan stady...dah lar sem lepas result aku teruk hampeh !!! aku tak puas hati betul !!! malu pon ada gak....pelik lagi lar menggunung perasaan e2....bayangkan dalam kelas aku boleh dikire baper kerat yang x dapat dean list watdefak!!


tak boleh jadi sem ni aku memang kena pulun lar....sian parent aku.....


tapikan...........kan best kalu aku kena cabutan bertuah(tetibe).......


"TAHNIAH !! ANDA TERPILIH SEBAGAI PESERTA YANG MEMENANGI WANG TUNAI SEBANYAK RM50,000. SILA HADIR KE PEJABAT KAMI UNTUK MENUNTUT WANG ANDA"

perghhhh!!! kalu guwe dapat surat yang cakap ghupe kini..memang guwe melompat2 mengalah kanggaroo kat gunung sahara taw......best shiaalll !!


tapi itu lar...............xpenah sekali pon...jangankan 50ribu....50posen pon guwe x penah dapat...suwee tul heh !!

0 contengan: