BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 4, 2011

student life

masuk hari ni adalah dekat 2 minggu aku duduk umah sewa ni....perasaan ?? hahaha....macam2 ada sonok+epyc+celaru+masam+masin hoho....sonok sebab adanya umah sewa ni kira banyak prob aku setel......


        

pertamanya bila cuti sem tak payah pening2 nak pikir nak letak barang kat mana....kedua aku boleh belajar dan mempraktikan skill masakan aku yang memang dah karat tu huhu.......best gila !!! aku suka lar masak2 ni hihihi...

tapi...tapi...tapi kan....aku tak ada transport..ha !! part tu memang tak best.......susah woo tak ada transport.... kalu ader roller blade pon jadik ler...ni hapak pon tarak..bak kata JAMBU MAHARAJALAWAK 'apapun tak boleh' hohoho

dan housmate2 aku sumer nak mintak duk dalam lar......actually dalam kes ni aku macam berbelah bagi lar.....half kata nak duduk dalam...half kata nak stay jer kat uma ni.....aku tengok uma ni pon not bad gak lar...fully furnish...sorang dalam 80 hinggit......

bila aku duduk umah ni...aser macam pompuan sejati plak...ahakz !!! hahaha...mana taknya..kalau mengikut jadual aku hari ni....pagi2 lagi aku dah bangun buat breakfast.......pastu kemas2 umah sikit lepas tu masak untuk lunch gak.......

hari ni aku berjaya menyiapkan beberapa gugus begedil.....ikan goreng asam.....sayur kobis.....hihi...jadilar an....pastu hari ni ada classmate datang uma so dorang pon melantak sekali...sebaik ler tak ada sapa yang komplen haha

amacam ??!! cam pompuan sejati an ?? kalau kat aku aku memang totally lain gila kot hahaha.....bukan apa aku tak selesa masak kat uma sana sebab ader jer komplennyer.....so lamer2 jadi fed up aku...aku ni mana boleh orang paksa2...tak makan saman ok !!

tapi tak sangka gak leh la aku bedal+hentam sikit2 masak hoho..sebaik helmoni ada ajar aku hari tu hahaha...ingat2 lupa pon belasah je lah.....janji masuk pelot hoho.....

P/S>>>walaupun orang lain aser benda2 yang aku buat tu memang paling simple gilerrr.....aku admit memang simple gila...pastu pasan aku macam beriya sikit...tapi aku tak kira...aku tetap suka dan bahagia.....



notakaki::::
aduh !! esemen tak siap lagi..
apsal lar dorang  bagi esemen maut2 punye huhu

0 contengan: