BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 1, 2011

cuba eja betul2...E.L.A.U.N hohoho

siang tadi dapat call dari uitm
dia kata

"cik, saya nak mintak no kad pelajar boleh tak ? sebab kami nak masukkan elaun"

YAHUUUUU !!!!

hihihi...akhirnya dapat gak 1st elaun aku...
yelah nak dekat 2 minggu aku kerja
akhirnya dapat gak habuan haha...
nak rayer haji ni
buleh lar beli adiah sket tuk family kat uma hoho

tapi aku tengah terpikio2 nak beli apa untuk dorang ek ??
emm......

abah >>> buku
sebab aku tengok abah suka baca buku
tetambah buku2 yang berunsurkan agama ni
aitu aku dah surver kat popular
ader lar satu buku that caught my eyes hihi
but kena survey lagi

mama >>> tudung indon
avtually aku tak ader idea r nak bagi aper kat mama
aitu aku dah pena bagi handbag
kalu bagi baju takut x ngam plak
aishhh...dilema aku...

my sis >>> beg
ni lagi satu
aku tak ader idea giler nak bagi aper kat budak ni
otttoke ??

tapi yang penting buget aku hundred jer...
no more than that ok...
bukan kedek...juz jimat jer hahaha..

0 contengan: