BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 28, 2012

insan terpilih



Dulu an...aku suka tengok insan2 terpilih kunun2nya macam digimon,drangonball,salormoon,atromen.sebab dorang insan  a.k.a kartun yang terpilih yang dapat kuasa super power....sampai aku pun selalu la duk berangan jadi cam deme, kunun2 ada kuasa tersembunyi yang hebat haha....pastu jadi hero yang selamatkan manusia..dan yang palin best buleh plak aku sanggup beli mainan2 yang kunun ade power N wat aksi yang ntahpape tu haha (janji aku nak gelak balik bila teringat )...tapi tu la..itu dulu...


skang ni, aku lagi kagum dengan insan2 terpilih yang dapat hidayah Allah.SubahanAllah.walaupun dorang tak ade kuasa api,air,tanah dan yang sewaktu dengannya, tapi dorang dapat super power iman. Hebatkan.


~teringin nak jadi insan terpilih tu~


Published with Blogger-droid v2.0.3

0 contengan: