BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 29, 2012

Surat untukmu...True story(supposed...sad story)

Dah hampir 3 tahun....3 tahun dia melakukan kerja yang sama. Sentiasa berharap dan terus mencari. Namun, semuanya hampa belaka. Ibarat diberi harapan palsu.

Hampir tiga tahun. Duduk di depan lappy. Klik.search.klik.search.namun semunya hanya angan2. Dipendam shaja perasaan itu. Tak sanggup rasanya melihat semua di depan mata.

Di mana kau? Kenap susah sangat nak cari? Dan kalau kita bertemu..mampukah kau ku miliki? Sungguh aku dah tak tahan lagi. Kau bukan tak tahu. Hampir tiga tahun aku mencarimu. Dah nak gila aku dibuatnya.

Kadang2 aku cemburu pada mereka. Kenapa mereka boleh sedangkan kita tidak? Sungguh aku tak mngerti. Namun, andai ada jodoh dan kita berjaya bersama, aku mohon

KO JANGAN NAK CEPAT JAHANAM PULAK!! PENAT2 AKU BAYO MAHAL2. KO BUKAN TAK TAW KERETA MACAM KO ZAMAN NI MAHAL2 SUME. SABOR JE LAH..

Yg slu berangakanmu,

Owner.in.the.future.

Published with Blogger-droid v2.0.3

0 contengan: