BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 18, 2012

Atm & penyata

Pergh !! tajuk ala2 format spm tahun ikan paus kan? Haha... actually aku nak citer pasal atm ni.

Well, atm ngan aku memang sebati la kan...mana tak nye..asyik2 mencucuk2 je...tu yang dalam bank xpenah nak banyak duit haha...gila boros betol..pantang duit lebih sikit mencucuk je lah kerje nye...nasib kad atm tu x lunyai2 aku wat lagi haha...

Ok. Sebenarnye nak citer, tadi ak gi la cucuk wet kat atm kat uni tu. Dah keluar duit dia tnya la...nak penyata ke tak? Aku pon tekan yes. Tanda nak la tu. Pastu menonong je kertas tu keluar...yang bestnyer angin sopan2 ketimuran pon nak join skali...maka melayanglah penyata tu....

Dah tu, bila dia stop terbang aku pon spontan amik terus..sebab nak cepat aku grab je...(sebab time tu ada 2ketol mamat baru dtg nk cucuk...maka aku yang wanita anggun jelita ni terasa amat malulah kan maka aku terus blah).

Dalam pejalanan blah tu, aku cek la penyata tu...aku belek..FUYOO !!!
APASAL BANYAK SANGAT BAKI AKU NI?!! DEKAT RM600+..Hairan aku...takkan mak aku masukkan banyak sangat cepat plak tu. Aku baru kol malam tadi...hari ni dah dapat..ajaib ni !!! Tak pernah2 mak aku sebitu efisyen dalam bab ni huhu...
Pehtu aku tengok balek...la ni rm200 dia keluarkan. Memang tak lah kan..aku punya...huhu...T_T

P/s: mummy, can u g give me some money huhu...

Published with Blogger-droid v2.0.3

0 contengan: