BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 29, 2011

speechless

1st time in my life....today someone ask me to be his couple.....macam tak caya plak aku buleh timer huhu...arghh...maybe dah samapi masa kot ?? iye ke ?? entah lar...aser macam teringin je nak try best sangat ke couple ni ?? biar lar tru dulu 2 3 minggu....umo pon macam dah tua jer...kawan2 plak ramai yang nak engaged..


takkan le aku nak melopong sensorang....maleh le plak ikot prinsip adik aku yang bengong tu....ada ke dia kata nak jadi andartu yang berjaya...pe dia ntah.....yang tak buleh blah.....buleh plak kakak aku nak join hahaha....lawak tol dorang ni...

anyway dia bukan taste aku sangat lar....hello derr...macam ko tu angelina jolie yang nak taste tinggi melangit...huhu...tapi tak salah kalu berangan kan ?? kan ?? kan ?? haha...aku nak DENTIST lar...nak dentist huhu..

apa2 pon diz my first time harap aku buleh melaluinya dengan penuh berkat hohoho.....kenal pon from fecebook..agak aser macam tak buleh caya sangat lar........memang le aku ni dasar susah nak pecaya huhu....
apapun jaga diri....hanya Allah saja yang tahu apa yang terbaik untuk aku......semoga Allah lindungi diri ini....Aminn....

0 contengan: