BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 1, 2011

MR.D

jatuh chenta kah aku ?? OH TIDAK !!! hahaha......emm.....tapi asal lar muka aku hati aku heppy semacam je bila dia kol buat pertama kali (kali ke dua kot).....huhu........wah tak penah2 laki tepon aku...hakhakhak.....(kalau kawan laki tu lain lerrr...)

kalu kawan2 aku tahu ni memang kena gelak kaw2 punya tahap tak hinggat..muahahahaha.....atas sebab tu aku tak nak bagitau korang huhu....IM SORRY.....macam amir salu cakap......tak sangka dia sanggup beli no maxis sebab aku suruh hahah....bahagiaa.....oh MR.D hihi

tapi laki ni tak boleh caya sangat...awal2 je salu baik jer......takpe2 aku bagi masa lagi....time tu baru aku consider whether to give my heart or not.....sekarang ni fasa percubaan...testing-yettiing dulu hahha.......tapi...
nak dentist huhu...

emm...kita lupakan kejap pasal cer lovey-dovey ni huhu...

tadi aku dah diskas ngan kawan aku pasal kes dia tu....akhirnya benda yang aku dok terpikir2 selama se7 ni terluah juga......kitorang diskas2 tapi dia still tak nak gitaw mak dia pasal mak dia ada prob lain....aku kesian gak dengar cerita dia....aku ugut kalu ko tak nak gitaw mak ko...aku bagitaw balak dia...dia cakap...dia lebih rela aku bagitaw balak  dia dari mak dia sebab antara adik beradik mak dia paling harapkan dia ngan abang dia...

huhu...aku kalu buleh tak nak la paksa2 dia......itu kehidupan dia...privasy dia...tapi siyes kalau aku biarkan je...masalah ni tak akan selesai...aku hope sangat at least one of she's family know about that bastard !!

sebab aku memang tak leh tengok lar orang yang aku kenal menderita camtu.......aku sayang sumer yang ada kat keliling aku....kalu aku tak sayang...aku biarkan je korang huhu......walau apapun aku tetap doakan yang terbaik untuk kawan2 aku......even dorang tak tahu.....

0 contengan: