BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 3, 2011

MR.D < chenta kah ini > 0.o



emm.....makin hari makin lar aku dok berangan
tak tahu lar nak klasifikasikan sebagai apa...

tapi yang aku tahu aku asyik epy jer...hahaha
best gak....
tetambah  MR.D sekarang dah pandai panggil sayang
yakz !!!

hahaha.....memang geli gak r....tapi cam sweet pon ader
sweetsour kot ??!!

tapi aku takut lar kalau benda ni leh menjejaskan masa depan aku
aku takut tak boleh fokus untuk sem ni
waa...tak nak...

siyes sem ni aku nak cover balik kejatuhan giler2 aku sem lepas



ALLAH MAHA ADIL..


dah lama aku terpikir...dan aku yakin ALLAH memang adil saksama
hari tu yang aku cerita pointer sem aku jatuh gila2..
aku gerenti kalau aku bagitau kawan2 aku
pointer aku banyak tu jer sure dorang tak pecaya..

even aku sendiri pon tak caya tahu tak
aku asyik tertanya2 jer..
kenapa aku ??
macam mana boleh jadi macam ni ??
dugaan apa yang Allah nak bagi ni ??
siyes aku aser nak nangis jer
sebab macam tak berbaloi ngan usaha aku dulu huhu

tapi sebaiklah aku tersedar
yang aku masih punya tuhan
yang memang dah rancang segala2nya untuk aku

memang tak dinafikan kesedihan pointer aku
rupa2nya Allah nak bagi aku MR.D 
hihi.....terima kasih YA ALLAH !!!

tapi itulah aku still tak boleh hepy sangat sebab kitorang baru sangat kenal
dan aku sebagai orang baru yang menceburi bidang ni
masih mencari2 arah tujuan

apapun aku kalau boleh tak nak mengharap sangat
sebab hati aku dah cukup pedih untuk dilukai oleh sesiapa pun
so untuk jaga hati aku
aku sendiri yang terpaksa ambil langkah berjaga2

dan aku tetap percaya kepada ketentuan-Nya




YA ALLAH JIKA INI YANG TERBAIK UNTUKKU
KAU BERIKANLAH AKU PETUNJUK-MU
DAN JIKA INI HANYALAH UJIAN UNTUKKU
KAU LINDUNGILAH DAN TABAHKAN HATIKU
SESUNGGUHNYA KAULAH YANG MAHA MENGETAHUI DAN BIJAKSANA
AMINN

0 contengan: