BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 6, 2011

MR.D < long conversation >

Names of cars :
BMW: Brings Me Women.
LEXUS: Luxury EXports to United States.
FIAT: Failure in Italian Automotive Technology.
FORD: For Only Romantic Drivers
...HYUNDAI: Hope You Understand Nothing's Drivable And Inexpensive.
VOLVO: Very Odd Looking Vehicular Object.
KIA: Kills In Accidents
OPEL: Old People Enjoying Life
TOYOTA: The One You Only Trust, Always
PROTON: Powerwindow Rosak Oooh Tidakk Ohhhh Noooo

letih betul sejak 2 menjak ni.......meronjang sana meronjang sini...sakit2 tangan gua taw huhu......weh aku nak bagitaw something ni.....tak silap aku dua hari lepas.......ntah kenapa ler aku dok cerita sumua secret aku kat mr.d ni.....huhu...aku pon tak taw apa motif aku ?? aser macam budak bodo tak bila kita pi cerita secret kita kat orang yang kita tak kenal ataw tak penah jumpa ??

huhu...aku cerita pon sebab 1st aku tak penah kenal dia kot...n dia tak kenal aku...so kalu ada apa2 jadi kot gaduh ke....kalau dia cerita kat orang lain pon...bukan dorang kenal aku....dan yang kedua.....aku aser baik ler aku cerita siap2 sebab takut nanti kalau dah seriussss aser macam serba salah je nak bagitaw...yelah takut tak diterima walhal hati da suka huhu...parah ler kalu dah macam tu huhu...parah !!! parah!!!!

tak sangka dia pon ada masalah gak yang lebih kurang je sama ngan aku huhu...ni suratan ke atau kebetulan ni ??bila aku cerita yang mak aku meninggal sebab buatan orang....dia pun cerita yang ayah dia meninggal pon sebab buatan orang.....sebelum..ala lama2 dulu dia ada mesej aku kata yang ayah dia meninggal sebab asma.tapi gaya dia mesej tu macam sumthing sebab dia kata....kat sijil kematian hospital tulis sakit asma...ye lah kot.....tu lah mesej cam sumthing fishy an.......rupa2nya memang ada sumthing....

banyak lar lagi yang dia dok cerita...actually kitorang memang berbual panjang kot malam tu.....2jam kot...tak penah2 aku wat keje gile camtu....yang tak boleh bla....asyik terputus2 sebab topup dah abis hahah..lawak gila...
macam2 sangat dia cerita pasal family dia,ex2 dia......skul dia...n everything lar..

tapi siyes lar....aku ni yang tak boleh nak caya kat diri sendiri sebab rahsia family aku yang paling besar iaitu penyakit ayah aku...memang aku tak pernah cerita kat sesapa tapi aku cerita kat dia...pertama kali kot...even kawan baik aku pon aku tak pernah cerita....huhu......

aku ni pula tak bersedia lar nak bagi hati aku kat dia....jangankan separuh..sesuku pon aku tak berani nak bagi huhu....aku dah bincnag hal ni ngan housemate aku memandangkan aku tak ada pengalaman lagi an...aku cerita lar yg mr d ni dah siap cerita pasal kawen....tiba kawan aku cakap..."macam 'masalah' aku lar tu "..masalah dia yang telah memperdajalkan dia tu huhuhu...bila dia cakap macam tu aku tetiber jadi takut sangat....

ngeee...memang berisiko betul kenal guna fesbuk nih huhu......aku cuma boleh mengharapkan Allah sentiasa melindungi aku huhu......

0 contengan: